Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Noe av det vanskeligste synes jeg er å kjøpe sko til barn. Få riktig størrelse, at de sitter godt osv... Så er det en gutt jeg vet om som har alt for store sko. Innersokken var 4 cm større enn foten. Jeg kommenterer dette og moren svarer at han vokser jo i de en gang.... Eller så er det for små sko.... De virker så likgyldige.... Desverre ga jeg bort de gamle vinterskoene litt for fort.... Hva ville dere gjort?
Gjest Heartbroken Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Akkurat dette kan du ikke gjøre noe med, tror jeg. Det er synd på gutten som ikke får sko som passer, men det er ikke alt som er feil vi kan gjøre noe med. Det er liksom ikke grunnlag for bekymringsmelding pga store sko. Men ofte er jo likegyldighet til barnas utstyr bare et symptom på at det kan være noe annet galt, så du får bare følge litt ekstra med hvis dette er folk du har i nærmiljøet.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 Syke foreldre som vil barnet sitt så vondt:( Huffameg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå