ToneC Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Gutten vår på 7 mnd har plutselig begynt å våkne LYS våken på natta. Ligger og babler og skravler med seg selv. Kan dette ha sammenheng med tenner (som han har begynt å få). Ammer ikke på natta lenger, da han har nattavvent seg selv. Han tar i mot mat om han får, men sovner ikke noe fortere av den grunn... Har ikke så lyst til å begynne md nattamming igjen heller, da jeg begynner på jobb om 4 uker. Han får 3 faste måltider på dag samt 5 amminger.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Hvordan sover han på dagtid da? Det henger som regel sammen.
ToneC Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2012 Sover greit. han sover 1 times tid på morgenen og 1-2 timer ca 12.30. Av og til en liten dupp senere på dagen.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #4 Skrevet 7. januar 2012 Jeg ville kuttet den siste duppen som han av og til får. Og hvis han da blir veldig trøtt på kvelden kan du heller legge ham litt tidligere. Eller så kan du ta dupp nr 2 litt senere på dagen hvis det blir for lang våkentid før han legges.
Gjest isimagen Skrevet 7. januar 2012 #5 Skrevet 7. januar 2012 Nei, ikke kutt i søvnen hans på bakgrunn av et tips på forum. Spør helsesøster. Søvn alver søvn.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 Vi nattavvente småen på 8,5 mnd i helgen og la henne inn på eget rom. Hele uken sov hun 13-14,5 time og fikk smokken 0-3 ganger, og sov videre...igår våknet hun 0515, og sambo valgte å stå opp. Inatt våknet hun 0230, sambo prøvde til kl 4 å få henne til å sove, til jeg tok over. Hun var sovnet etter 20 min, men våknet etter 40 min, og sov nye 40 min etter at jeg tok henne med inn i sengen vår- bare fordi jeg var så trøtt!! Har sovet 2 timer inatt og jeg gleeeeeder meg til hun skal sove om 2,5-3 timer.... Kan jo godt være din er plaget med tenner, men min jente var mer urolig om natten. Hun begynte å grine uten noe tull og tøys.. Det hjalp å gi henne mat da, så jeg er spent på hvordan det går videre uten mat. Men ingen barn er like, så vi får vente i spenning og se
ToneC Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2012 Jeg tror faktisk han er sulten. Men nå har han ikke våknet på natta for mat på halvannen mnd, og så skal han plutselig ha mat nå:-(. Ikke så lenge til jeg begynner å jobbe igjen heller. Da orker jeg ikke nattamming. Kanskje bedre å gi MME på natta,da? Men han tar puppen nesten uansett da om han nettopp har spist eller ikke. Har tatt han opp i senga i 04.00 tiden, sikkert dumt, men vi orker ikke den kampen på natta, prioriterer heller søvn. Hva er dette utviklingsspranget de snakker om rundt 7 mnd??
min<3 Skrevet 8. januar 2012 #8 Skrevet 8. januar 2012 Jeg hadde håpet du skulle få masse gode svar,for hos oss har mini på 7mnd gjort dette i 3mnd! Lysvåken og kjempe glad i alt fra 45min-1,5t så og si hver natt. Har prøvd og prate med hs om det,men jeg tror ikke hun skjønner problemet helt... Han spiser fortsatt om natta,men han ersom din ikke nødvendigvis sulten fordi han er våken... Nå er det neste vi skal prøve eget rom,tror det blir bra,selv om jeg frykter at det kanskje allikevel blir mindre søvn på meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå