Gå til innhold

Hva synes dere om denne annonsen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt grei annonse. Er vel ikke noe spes å mene om den..

Ser ut som dama har hatt litt av jobb da.. 104klesplagg og bilder.. :P Hadde aldri orket det selv.. :P

Skrevet

Og hatt med str på klærne i overskriften eller i annonsen. Veldig kjedelig å måtte gå inn på hvert eneste bilde for å sjekke str..

Skrevet

Jeg hadde aldri orket å gått gjennom hele galleriet. Jeg personlig synes det er bedre å selge posevis eller kassevis, men det er opp til hver enkelt..

Skrevet

Super annonse,... jeg skal ta meg en titt på den når jeg får tid, så kanskje jeg mailer deg:)

Skrevet

Grei annonse. Oversiktlig og bra bilder. :)

Skrevet

Jeg tror også du bør sette str i overskrifta "Pene jenteklær 104-110 og gutteklær 140-146".

Skrevet

Takker for tips fra dere. Har tatt det til etteretning. :) Flere tips? Hva med prisene da? Er de greie?

HI

Skrevet
Takker for tips fra dere. Har tatt det til etteretning. :) Flere tips? Hva med prisene da? Er de greie? HI

Jeg synes prisene dine var greie jeg! :) Jeg kjøper uansett ikke brukte klær som må sendes med posten, er så surt når portoen koster like mye som klærne ;)

Skrevet

Annonsen ser bra ut, men feile str :)

Skrevet

Ikke meningen å mase. Har ikke fått noe respons på annonsen min. :( Kan det være på grunn av salget eller andre ting? Tips med takk.

Skrevet

Jeg tittet på jenteklærne, og elsket den ene røde kjolen (og flere av plaggene egentlig!). Men frøkna bruker nå kun str 92, og er usikker på hvilken sesong hun kommer opp i str 110 som de fleste klærne var.

Så hadde hun vært på den str nå, så hadde jeg helt sikkert kjøpt noe av dem.

Skrevet
Ikke meningen å mase. Har ikke fått noe respons på annonsen min. :( Kan det være på grunn av salget eller andre ting? Tips med takk.

Jeg tror du skal legge den ut på din lokale kjøp/salg side på facebook, er lettere når man bare kan hente klærne man vil ha.

Skrevet

Takker alle for svar. Skal tenke på det med facebook. Er lov å håpe at det kommer interesse. Men det er vel dag en evt to som det er størst sjanse er det ikke?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...