M+M+baby2012 Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Hei har noen erfaring med denne te? hører så mye forskjellig at det ikke er noe vits for man får bare mase rier, mens andre sier man får lettere fødsel. Takk for svar
Ilenna Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Hei. Jeg drakk masse bringebærbladte den sist mnd av forrige svangerskap. I tillegg tok jeg GLA kapsler. Jeg hadde en lett fødsel som kun tok 5 timer fra vannet gikk til babyen var ute. Jeg aner ikke om det er dette som gjorde det, men jeg skal gjøre det samme denne gangen. Jeg skal ta bringebærkapsler denne gangen for jeg synes ikke teen smakte noe godt uten et tonn med sukker og honning.
BABY-JENTE Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 Hei! Har samme erfaring som Ilenna over her. Tok kapselen fra det er anbefalt å begynne på de, i tillegg til at jeg drakk lakrisrot-te(også fra det er anbefalt), og hadde en lett fødsel på 5,5 timer. I tillegg gikk jeg også mye turer, det tror jeg også hjelper på. Lykke til!
lillechille Skrevet 7. januar 2012 #4 Skrevet 7. januar 2012 jeg tok og kapsler, og hadde en vanskelig fødsel med riestimulerende drypp og sykehusinnleggelse fra vannet gikk...tror det var 18 timer det tok...Svimte av etterpå pga blodtap..
M+M+baby2012 Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2012 Så egentlig har det kanskje ikke noe og si på fødselen, for man vet jo ikke om teen var grunnen til lett fødsel. tenkte om det kunne sette den i gang tideligere hehe
BABY-JENTE Skrevet 7. januar 2012 #6 Skrevet 7. januar 2012 Alder kan også ha noe å si. Jo eldre, jo tyngre fødsler fikk jeg høre av barnepleieren på fødeavdelingen.
Nummer tre <3 Skrevet 7. januar 2012 #7 Skrevet 7. januar 2012 Jeg drakk også masse bringebærbladte sist, hadde en fin og effektiv fødsel.. Men jeg gikk til modningsakupunktur i tillegg før fødselen. Er jo sikkert mange det ikke funker på men jeg tenker at så lenge det ikke gjør noe skade så er det verdt et forsøk jeg kommer til å drikke denne gangen også, evt kapsler, for den smaker litt kjedelig.. Alt for å prøve å få en lettere fødsel sier nå jeg! I tillegg brukte jeg jordnøttolje/fødselsforberedende olje og var heldig og slapp revning..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #8 Skrevet 8. januar 2012 Hadde samme type fødsel som hun over her med besvimelse på grunn av blodtap, igangsettelse, alle medikamenter som finnes for å få fortgang i fødsel osv. Tok en evighet og endte med vanskelig vakum. Spiste kapsler og drakk te, men det hjalp nok ikke her... Tror ikke jeg kommer til å bruke penger på det denne gangen...
Ikkesåallerværst Skrevet 8. januar 2012 #9 Skrevet 8. januar 2012 Jeg spiste kapsler fra uke 38, fire om dagen. Fødte i uke 41+6, etter drøye 30 timer med maserier hvert 30-5 minutt. Var i akriv fødsel i fire timer, og hadde vakuumforløsning. Men det var fordi baby var stresset og ikke fordi utdrivningen tok lang tid (vare ute 15 min etter full åpning). Jeg revnet også mye, og hadde mye smerter ettepå. Har hørt bringebærblad skal forhindre det også, men gjaldt ikke meg.. Jeg kommer ikke til å spise det denne gangen.
Fru.Antonsen Skrevet 8. januar 2012 #10 Skrevet 8. januar 2012 Hei har noen erfaring med denne te? hører så mye forskjellig at det ikke er noe vits for man får bare mase rier, mens andre sier man får lettere fødsel. Takk for svar Jeg tar bringebærblad kapsler jeg for jeg fikk høre at de var sterkere enn teen og at man måtte drikke mange kopper te om dagen for å få samme effekt.... Utover det strør jeg litt kanel over min kaffe latte, spiser rømme til alt det passer til og er i mest mulig aktivitet for å få ting satt i gang her Er 34 + 3 på vei og jeg er lei nå, vil bli ferdig Du kan jo også ta modningsakupunktur da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå