Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Vi venter nummer to nå straks, og det blir enda en jente Har lagt merke til at endel snakker om at navnene på barna bør passe. Men jeg klarer ikke helt å se hva som passer! Hvordan vet man at de passer, og hvorfor skal de egentlig det når det er to ulike individer? Noen med synspunkter på dette?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Sjølv er eg veldig usikker, så hiver meg på tråden din og tilføyer eit spørsmål. Gjer det noko om namna er "like" i form at mange like bokstavar/ledd? F.eks. at: Vegar får ein bror som heiter Are/Arve? Gunnhild får søster som heiter Hilde? Ikkje beste eksempela kanskje, men blir det rart å ha slike namn? (at sluttendinga på namn nr,1 er likt med starten på namn nr,2).
Nummer tre <3 Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 Det får vel være opp til hver enkelt å bestemme det.. Er det som er gleden ved å være foreldre, at man står fritt til å velge akkurat det navnet man måtte ønske Personlig tenker jeg at det bør gå greit å si navnene sammen uten at det blir helt krøll på tunga, men har ingen spesielle kriterier annet enn at vi begge bør like det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå