Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Jeg er oppdratt i kristen tro, og tror på religionen vår... Men samtidig er jeg aldri i kirken, jeg har barn og er ikke gift osv..... Men sønnen min forteller at han hadde en drøm inatt... Han hadde stått i mørket også hadde det kommet ett lys ned på han. Så hadde Gud sagt til han: "du må tro på det du ser" da sønnen min lukket opp øynene igjen da, var allting lyst og fint..... Om dere skulle "tolket" den drømmen, hva ville dere tolket den som da?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #5 Skrevet 7. januar 2012 Se her: http://www.aktiviosl...jer/13-dag-jul/ " Det man drømte denne natten ville skje i virkeligheten." Spennende
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #7 Skrevet 7. januar 2012 Jeg har ikke peiling. Men jeg har en 8-åring selv, og har erfart at hun ofte drømmer om ting som har opptatt henne i det siste. Feks hadde vi sett en barnefilm for en stund siden der det var ei som opplevde gjenferd... Da drømte hun om det. Har flere eksempler på det. Sikker på at sønnen din ikke er blitt fortalt noen historie som ligner det han drømte om seg selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå