Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 vi venter barn og jeg gruer meg til alle sammen sier at dette kan du arve etter f.eks mitt tantebarn.. mor der har så sær klesstil.. liker det ikke... hvordan sier man fint nei takk til å arve ting..?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Kan du ikke bare se på det og si at du vil velge ut noen ting, men at du har så utrolig lyst til å kjøpe det meste selv?
mamma_til_gutt Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 om det er vanskelig kan du jo bare ta det i mot, lagre det og levere det tilbake ubrukt. Ingen som vet hva du bruker eller ei når de ikke der allikevel... Men jeg må jo si at å arve klær er et tilbud, ikke en plikt, så du trenger ikke å stresse noe med det...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Da vi ventet første, var det ei som sa vi kunne få masse etter gutten hennes - jeg kjenner henne ikke, kusina til kjæresten til mora til kjæresten min:P Men da sa vi rett og slett NEI TAKK :-) Vi har kjøpt masse selv så vi har ikke bruk for så mye, vi kan jo heller si fra. Lett som en plett :-D
Mummi mamma Skrevet 9. januar 2012 #5 Skrevet 9. januar 2012 Da vi ventet første, var det ei som sa vi kunne få masse etter gutten hennes - jeg kjenner henne ikke, kusina til kjæresten til mora til kjæresten min:P Men da sa vi rett og slett NEI TAKK :-) Vi har kjøpt masse selv så vi har ikke bruk for så mye, vi kan jo heller si fra. Lett som en plett :-D Er jo litt lettere å si nei takk når det er noen du ikke kjenner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå