Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Prøver her å jeg.. Lurer på om omstillingen var stor og trivsel?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Har både flyttet fra Oslo til Hedmark.....og tilbake igjen. Huff, for et sted og for en moral. Så mye fyll, fyllekjøring, utroskap og alle ligger med alle. Det var lenge mellom hver normale, oppegående menneske.
Labetutt Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 Hvor i Hedmark du flytter til er ganske avgjørende da - det er mange forskjellige steder her. Vi har flyttet fra Oslo til Elverum og trives bra. Litt overgang var det jo men det er det jo uansett når man flytter, iallefall til et annet sted...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #4 Skrevet 7. januar 2012 Jeg har flytta fra Trøndelag til Oslo til Hamar - og stortrives på alle stedene. Det er mye avhengig av egen innstilling. Ingen steder kan tilby alt, du må være med og forme det sjøl. Hedmarkinger er som folk flest - forskjellige! Velkommen til Hedmark!
gravid&glad Skrevet 15. januar 2012 #5 Skrevet 15. januar 2012 Jeg lurer også på det samme ettersom vi har tenkt å flytte til Hamar til våren. Jeg ha vært der en gang og kjenner ingen der, så det skal nok bli spennende. : )
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #6 Skrevet 15. januar 2012 Flytta fra oslo til solør i hedmark når jeg var 16 år gammel. Nå er jeg 29 og bor her fortsatt. Stortrives i hedmark og kunne ikke tenkt meg å bodd ett annet sted. Og det er mest normale oppegående mennesker her, ikke slik som en annen anonym skrev lenger opp.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #7 Skrevet 15. januar 2012 Jeg har flyttet fra Hamar til Oslo og tilbake igjen. Hamar er absolutt stedet for meg, stortrives!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #8 Skrevet 16. januar 2012 Hvor i Hedmark da? Hedmark er stort, og det er store avstander og forskjeller mellom Hamar og Folldal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå