Gå til innhold

Når kjente dere nurket hikke? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nyter hvert spark, men nå begynner jeg å glede meg til å kjenne henne hikke!

Når kjente dere det for første gang, og når merket dere det VELDIG godt?

Jeg er i uke 22 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alle babyer som hikker. Første min hikket ikke, mens nr to hikket mye fra rundt uke 25. Tredjemann har ikke begynt å hikke enda, er 23 uker.

Skrevet

Jeg er ikke sikker på om det er det jeg har kjent, er i uke 27 (fra Mandag) og kjente for noen dager siden små "rykninger" der jeg vanligvis kjenner spark..

Skrevet

Jeg merka ikke hikke før i uke 31/32 :)

Skrevet

Førstemann hikket i ett sett på slutten, det var gøy de første gangene men begynnte å bli litt plagsomt når hodet hadde festet seg ;) husker ikke når det begynnte da..

Jeg er i uke 26 nå, tror jeg kjente litt hikking her om dagen..

Skrevet

Jeg begynte å kjenne hikking i forrige uke. Kjente det godt i går også. Er i uke 23 :)

Skrevet

Vet ikke om det er hikking eller ikke, men begynte plutselig i uke 27 å kjenne noen rytmiske "dunk" på siden hvor ryggen hans er (ligger i seteleie med ryggen ut mot høyre).

De er mye svakere en sparkene, og ganske rgm i et minutt eller fler av gangen -har antatt at det kanskje er hikking?!

:)

Skrevet

Med første mann registrerte eg aldri noko hikking, men trur han gjor det likavel (han var i allefall mester hikker når han kom ut:P).

Denne gongen er eg litt usikker, men trur eg har kjent hikking. Er 29+1, men var vel for ei stund sidan eg registrerte noko eg trudde kunne vere hikking.

Skrevet

Jeg er 35+3 uker på vei nå, og har kjent hikkingen ganske lenge nå. Jeg merket det nok første gangen rundt uke 29-30.

Med mitt første barn opplevde jeg aldri hikkingen, så er nok velduig individuellt.

Barnet jeg bærer nå hikker hver eneste dag, gjerne to- tre ganger daglig, og hikkingen er ganske kraftig.

Skrevet

Har kjent hikk svaaakt 2 ganger i løpet av svangerskapet (til nå altså). 1. gang i uke 32 og det var såvidt jeg la merke til det.

Og 2. gang la jeg merke til det pga vi var på CTG sjekk nå i uke 36. Og da "hørte" vi babyen hikke pga den hikka rett med der hjertelyden ble målt, merka det da svakt.

Skrevet

kjente hikkingen i ca uke 28-29 :) tror det er veldig forskjellig fra dame til dame :) - hikkingen kan lett kjennes igjen ved at det kommer jevnlig med like lange mellomrom, som om du skulle ha hikket selv også kjenner du at babyen rykker litte-granne på seg, ikke mye, men omtrent samme følelsen som du selv har når du hikker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...