Gå til innhold

Hvor ville du ha bodd om du fikk velge....

Anbefalte innlegg

Skrevet

i fra øverste hylle?

Altså; hvor i norge? Nord eller sør? I byen eller på landet. Begrunn hvorfor! :-) Føy gjerne på hvilken by det er snakk om også :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor på et lite tettsted utenfor Drammen, og trives kjempe godt. Vi har bodd her i litt over 4 år, og flyttet egentlig hit fordi det var så mye billigere enn der vi kommer fra (kommer fra Bærum).

Her er det full barnehagedekning, tog inn til Oslo, Drammen ti minutter unna med bil og naboene er FANTASTISKE! Så om jeg hadde alle mulige penger i verden ville jeg ikke flyttet... bare pusset opp huset:)

Skrevet

Ville valgt eit gardsbruk på vestlandet, inne mellom fjella, ikkje ved fjorden. Gjerne eit stykke unna alt "urbant".

Der skulle vi drevet med dyr og skaffa oss det meste av råvarer sjølv.

Heldigvis er det ikkje så langt i frå korleis ting vil bli i framtida:) Einaste er at det er litt vel urbant der vi skal ta over gard, samanlikna med korleis eg helst skulle hatt det;)

<3

Skrevet

Jeg hadde aldri klart å bestemme meg, det gjør jeg ikke nå heller. I det ene øyeblikket har jeg lyst til å bo så langt vekk fra folk som mulig, i skogen ved fjell og sjø og i andre øyeblikk synes jeg en leilighet i byen høres bra ut.. Det er så vanskelig å aldri få bestemt seg.

Skrevet

I et gammelt hus med masse sjarm og historie midt i skogen. Med mange barn, hage og dyr. Akkurat sånn som jeg har det:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...