Gå til innhold

Uke 16 i morgen, og i dag kom vogna i hus :-P


***Curious***

Anbefalte innlegg

Ingen skal kunne si at vi ikke har tingene på plass i tide i allefall :) Er jeg veldig tidlig ute, eller er det flere som meg som er utålmodige etter å få ordnet alt til den lille? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe-vi fikk bekreftet kjønn idag og feiret at alt ser bra ut ved å dra og kjøpe vogn :) Første dag i uke 17 idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre! :D Slo til på et godt tilbud på en brukt vogn.. Hadde ikke råd til å la være;)

 

2700,- for en veldig pent brukt City Cross 2009 modell i svart. Mange penger spart i dag :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte vogn da vi var i USA i romjula (halvpris). Er 16 i dag. Også har vi kjøpt endel tøy på tur...Små klær er så søte så klarte ikke la være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er 2. gangs, så har jeg utstyret i "hus". Men, jeg drømmer om ei lita vogge denne gangen jeg da..Så jeg tråler finn.no om dagen for å se om jeg finner noe å slå til på. Siden jeg ikke vet kjønnet enda, så har jeg ikke tenkt på klær. Har gutt fra før, men søstera mi har to jenter, så jeg mangler ihvertfall ikke klær. Var heldig å arvet MYE til nr 1 (arver fortsatt), og det er igrunn genialt, for det blir så lite brukt, også når dem begynner i barnehage, så er det greit å ha klær det ikke er så "nøye med", for der får klærne hard medfart innimellom :) Men, så fort jeg får vite kjønnet, så blir det nok ut å kjøpe det første "symbolske antrekket" alikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er tidlig å handle inn store ting. Kjøpte en liten body og bukse til hver av tvillingene etter UL i dag(19 uker), men venter med mere innkjøp. Begynner nok sånn smått rundt uke 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede fylt nesten to små skuffer med babytøy i ulike størrelser. Prøver å kjøpe litt vinterklær i riktig størrelse på nyttårssalget nå, så har faktisk mest i str 62-68. Rekner med det blir en del klær i gave til den lille i sommer, og sikkert til jul også, men må jo kjøpe litt selv til det rommet mellom der. Og etter UL om en uke blir det STOOORSHOPPING dersom vi får vite kjønn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte vogn forrige uke og vi er 19+5 i dag. Har kjøpt et par bodyer også kajøpte jeg dyne til vogna i går. Er jo så utrolig mye man må handle inn når det er førstemann at det er greit å porsjonere det ut litt. er jo plutselig ikke så mange mnd igjen til prinsen kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede fylt nesten to små skuffer med babytøy i ulike størrelser. Prøver å kjøpe litt vinterklær i riktig størrelse på nyttårssalget nå, så har faktisk mest i str 62-68. Rekner med det blir en del klær i gave til den lille i sommer, og sikkert til jul også, men må jo kjøpe litt selv til det rommet mellom der. Og etter UL om en uke blir det STOOORSHOPPING dersom vi får vite kjønn :D

 

Husk at de ofte bruker en str.større enn hva man tror i vinterdresser osv :) Ull er i alle fall lurt å kjøpe litt større :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede fylt nesten to små skuffer med babytøy i ulike størrelser. Prøver å kjøpe litt vinterklær i riktig størrelse på nyttårssalget nå, så har faktisk mest i str 62-68. Rekner med det blir en del klær i gave til den lille i sommer, og sikkert til jul også, men må jo kjøpe litt selv til det rommet mellom der. Og etter UL om en uke blir det STOOORSHOPPING dersom vi får vite kjønn :D

 

Husk at de ofte bruker en str.større enn hva man tror i vinterdresser osv :) Ull er i alle fall lurt å kjøpe litt større :)

 

 

 

 

 

Større str i vinterdresser?

Jeg har en Reimadress i str. 80 som begge mine gutter har brukt til de har vært 2 år gamle. Så der er jeg ikke enig.

Jeg syntes vinterdresser er veldig store i str.

Ulla er jeg enig i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Skal huske det... kanskje greit å kjøpe mesteparten i 68 og større da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er både vogn, bilsete, stellekommode, seng og annet på plass, det vi mangler er slike små stellesaker å litt flere klær så er vi ferdige, enn så lenge. Begynte for en uke siden å er allerede kommet langt. Og jeg er bare i v.20+ :-) Smak og behag på når en vil skaffe ting. Men deilig med den bekreftelsen hver gang en handler noe nytt ;-)

 

(nå mangler vi bare å innrede barnerommet, haster....jeg? aldri! koser meg jeg :-D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...