Aeris☆ Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Er i min første pp med pergo, og har ikm 12.januar. I de siste dagene har jeg hatt superømme pupper og i dag har jeg kjent antydning til menssmerter et par ganger.. Er nesten ei uke til ikm, synes det er litt rart å kjenne noe så tidlig? Har ikke hatt menssmerter på flere mnd. Er det flere som har hatt det slik på pergo når ikm nærmer seg? ønsker ikke tr velkommen!
Fiemamma Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Jeg begynner med pergo neste uke. Det står i pakningsvedlegget at man kan få magesmerter og ømme bryst som en bivirkning, men at magesmerter skal rapporteres om hos lege. Håper det går raskt over og at vi begge slipper for mye plager!
Metti er håpefull Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 ja det er vanlig å kjenne mer etter bruk av pergo. Dt gjorde hvertfall eg.. Økt utflod er også ganske vanlig
Aeris☆ Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2012 Ok! Da håper jeg at det er tablettene som står bak smertene, og ikke tr! Lillefie: Det er ikke magesmerter, det går jeg ut i fra kommer når man tar tablettene, og jeg kjente ikke noe da. Men lykke til når du selv begynner Håper det klaffer med den gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå