Gå til innhold

Lån på halv million

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva må vi ut med da i mnd? Tenker til oppussing...

Vi kan ikke ta det på huslånet for det har vi hos husbanken og ikke i vanlig bank..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs på betingelsene. Rente, betalingstid osv. Tar dere det over litt tid så blir det ca 5000 i mnd vil jeg tro

Skrevet

Ok, håper vi kan ta det litt over tid da og heller betale det ut når vi selger huset.. takk for svar :)

Skrevet

Vi har gjort det samme. Betaler 3300,- i mnd på dette lånet (som har en løpetid på 25 år akkurat nå...)

Skrevet
Vi har gjort det samme. Betaler 3300,- i mnd på dette lånet (som har en løpetid på 25 år akkurat nå...)

Kan jo legge til at lånet har sikkerhet i huset. Husbanken (kommunen din dersom dere har startlån) kan (dersom det er de som har førsteprioritert pant i huset) vike prioritet slik at banken kan gi dette lånet for oppussing (for det vil de vel kanskje ikke gjøre uten sikkerhet i huset... med mindre huset deres har en høyere verdi enn det dere har i lån på det...)

Nei, nå rører jeg bare slik at du ikke skjønner hva jeg mener? Never mind...

Skrevet

Jeg hadde opprinnelig et huslån på ca 500 000, og betaler nå ca 3000 pr mnd på dette(begynner å se enden her :)). Og det er over 20 år.

Skrevet

Vi har mye høyere takst på huset enn hva vi har lån på, så håper det går greit å få lån. Skal høre med banken i neste uke. Takk for svar alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...