Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Verden 4 og 7 er lås. Har rundet spillet, men disse 2 verdene er ikke åpnet. Jeg har funnet ut at man må gjennomføre slottet i verden 2 og 5 som minimario, men det går jo ikke å drepe hverken, gås, kjempe eller andre dyr som minimario. Hvordan i huleste skal det gå til?
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Har samme problemet. Du mener mario bros spillet?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 Du kan drepe dyr som minimario hvis du trykker nedover etter å ha hoppet, da lander du ekstra tungt og kan drepe dyrene:-)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Lurer på om det er en sopp i nærheten av bossen, eller før man år inn. Evt at man kan spare en eller noe.. Er lenge siden jeg har spilt det.. Lurer på om jeg gikk til bake på det ene brettet, og bare løp igjennom spillet når jeg var minimario.
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 Har samme problemet. Du mener mario bros spillet? Ja, er det spillet. Men som hun under her skriver så kan vi lande tungt så kan vi ta dyrene Nå skal jeg prøve På bare 2 er det mini sopp litt før kjempen
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 6. januar 2012 #6 Skrevet 6. januar 2012 Du kan drepe dyr som minimario hvis du trykker nedover etter å ha hoppet, da lander du ekstra tungt og kan drepe dyrene:-) åh...mange takk! det skal jeg prøve på nå!
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 Godt jeg ikke er den eneste mamman som spiller ds
Gulosten™ Skrevet 6. januar 2012 #8 Skrevet 6. januar 2012 "Dobbelthopp" på bossen som mini-Mario, hopp opp i lufta og trykk på ned-pila, samme som du gjør med store-Mario for å knuse murstein når du står oppå den (hvis du gjør det oppå en murstein med flere penger i og holder pil ned-knappen inne får du bonus-sopp!).
bærtæ Skrevet 6. januar 2012 #9 Skrevet 6. januar 2012 Det ligger svar på YouTube. Søk så får du se hva som må gjøres. Selv sliter jeg Max med å få åpnet verden 7:(
Nikamo Skrevet 6. januar 2012 #10 Skrevet 6. januar 2012 Hey, så bra! Nå kan jeg være den kule mamma'n her hjemme som vet disse triksene Spiller jeg også, men er ikke så flink...
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 6. januar 2012 #12 Skrevet 6. januar 2012 Ja en blir raskt kul med slike kunnskaper;-) Hehe..Mario må være det beste spillet. døds gøy! kjøpte ds til snuppa til jul og jeg skulle bare prøve en gang..vips så er jeg hekta! Heldigvis er hun snill som lar meg låne stadig vekk
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 6. januar 2012 #13 Skrevet 6. januar 2012 her er verden 4, 5 og 7 låst.... driver på verden 8 nå.....
Mammaaaaaa Skrevet 6. januar 2012 #14 Skrevet 6. januar 2012 Haha så det er flere enn meg som er hekta på det spillet!! Kjøpte til ungene til jul og nå må jeg spørre pent om å få låne
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #15 Skrevet 6. januar 2012 Haha det der irriterte jeg meg grønn på leeenge! Så tilsutt så måtte jeg jukse.. Gikk inn på youtube, der var det flere filmer om hvordan man åpnet de =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå