Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 om f.eks nesten er enorm, haken er veldig spiss og det ser ut som fosteret har skikkelig underbitt.. vil den se slik ut når den kommer ut? eller stemmer ikke alltid ultralyd bildene med hvordan de er i virkeligheten?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 om f.eks nesten er enorm, haken er veldig spiss og det ser ut som fosteret har skikkelig underbitt.. vil den se slik ut når den kommer ut? eller stemmer ikke alltid ultralyd bildene med hvordan de er i virkeligheten? kommer an på om du mener vanlig UL eller 3D UL. Vanlig UL viser jo bare beina/kraniet og det kommer jo da hus på utsiden av dette.Og i tillegg vokser jo ungen ganske mye fra ordinær UL til den er ute (med unntak hvis den må ut fortere)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 vanlig rutine i uke 18.. så jo formen og så ut som fosteret hadde skikkelig underbitt, haken var kjempelang og spiss.. kan være at det bare er skygger eller lys da,. Tenker jo litt på det..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 På rutine UL i uke 18 så det ut som babyen min hadde kjempestor nese og overbitt. Da brukte de både vanlig og 3D. Han var også veldig tynn så fikk fikk se masse skrukkete hud henge på den beinete kroppen. Da han ble født hadde han verken overbitt, stor nese eller skrukkete hud Tror ikke du skal tenke så mye over hvordan han ser ut utifra UL i uke 18. Da vi var på 3D UL i uke 31, da var han VELDIG lik slik han så ut da han ble født. Vi kan faktisk se på de bildene i dag og se at det er han.
Con Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 Da jeg var på ordinær UL i uke 20 så alt helt "naturlig" ut på vanlig UL, men så switchet legen over til 3D, og da fikk babyen kjempestor nese, bitteliten hake, og så litt "fugleungeaktig" ut. Dette kommenterte legen at var helt normalt på dette tidspunktet i svangerskapet, og det kom til å endre seg fremover. Ergo tenker jeg at du ikke trenger å bekymre deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå