Gå til innhold

Inspirert av den tråden under her!:) Kjenner dere bevegelser?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, jeg kjenner serier med spark og romstering flere ganger daglig :) Har kjent liv siden uke 13 (venter nr 2) og de siste dagene har det sparket så hardt at jeg både kan se og kjenne dyttene fra utsiden også! Er nok ikke mange ukene igjen før du begynner å kjenne noe også.., lykke til med jakten på sparkene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også 16 uker i morgen. Trodde jeg kjente noe for 3 uker siden, men det var nok bare luft. Ligger noen minutter hver kveld og kjenner etter.... NOTHING! Men har en babydoppler liggende, så jeg kan hilse litt på den lille om savnet blir for stort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. januar kjente jeg skikkelig bevegelse i magen. Har ikke vært så mye siden. Kjente det et par-tre ganger i går også. Er 18+2 med tvillinger nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg 15+ 6 og jeg kjenner spark. Jeg venter nr 2 og har nok kjent romstering i noen uker nå. Siden jeg er 2. gangs, så føler jeg hva jeg skal "lete etter" av tegn :) Fantastisk å kjenne liv ! Det er så spesielt altså. Også jo mere "merkbart" det blir, jo mere fantastisk syns jeg det er. Litt vemodig kjenner jeg, siden dette sannsynelighvis er siste gangen jeg går gravid, så jeg prøver nye øyeblikkene nå. (Tenker stoppe med 2 barn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjent en killing i magen siden lille julaften, jeg har bare ikke skjønt før nylig at det er svake spark.

Nå kjenner jeg det stort sett hver dag, når jeg setter meg tilbake, rett etter å ha spist litt! H*n er spesielt glad i melonyoghurt har jeg skjønt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det masse aktivitet flere ganger om dagen :) Herlig! Er 18 uker i morgen, og har kjent det noen uker allerede nå. Venter også nr 2. Med første hadde jeg morkaken foran som en polstring, og kjente ingenting før uke 21. Den er nok plassert annerledes denne gangen, for nå kjenner jeg (overasskende) mye og ofte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

Jeg er i uke 22 og kjenner fremdeles ingenting.har morkaken forann,så fikk beskjed om at det fortsatt kunna ta noen uker før jeg kjenner noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 20 og har vel kjent et par sommerfuglvingeslag med 3-4 dagers mellomrom de siste ukene. Morkaka ligger bakover så regner med at jeg snart vil kjenne mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 16+1 og kjenner han nesten daglig. Dette er nr 3, så kjente det tidligere denne gangen enn med de forje.

Var på ultralyd å så bebien sparke og kjente det samtidig. Litt deilig å få bekreftet dette.

Men de dultene jeg kjenner er veldig små enda, så blir av og til litt i tvil. Hjelper seg nok rundt 20-22 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent litt "dunking" heeeelt nederst, nesten ved trusekanten de siste 2 dagene.... Kan det være fra barnet? :)

 

HIlsen HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det masse aktivitet flere ganger om dagen :) Herlig! Er 18 uker i morgen, og har kjent det noen uker allerede nå. Venter også nr 2. Med første hadde jeg morkaken foran som en polstring, og kjente ingenting før uke 21. Den er nok plassert annerledes denne gangen, for nå kjenner jeg (overasskende) mye og ofte :D

 

Akkurat sånn har jeg det også. :) Jeg har morkaken foran i dette svangerskapet også, men nå har jeg kjent bevegelser fra jeg var 17 uker. Koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! Jeg er 20+0 i dag og i helgen har det vært veldig aktivt der nede :) og i går morges kjente jeg bevegelsene med hendene og :) Dette er veldig gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært bevegelser og spark siden 1.juledag.. Kjenner det flere ganger daglig, og nå nylig har samboeren min begynt å kjenne spark, syns det er veldig stas! =D Jeg er 19+6

Endret av DinaF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...