Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Pleier ikke tenke sunt når jeg ksal kose meg, så uvant problemstilling.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Gulrot og dip (laget av f.eks lettrømme). Kjempegodt!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 Laget staver av gulrot; kålrot; agurk og paprika i går med rømmekolle som dipp: Knallgodt!!! ( ja; jeg vet punktim og komma ser litt rare ut;det er noe feil på pcn min)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Fruktsalat med vaniljekesam. Det er nam! Gele uten sukker Yougurtis Popcorn uten smør
petite fleur Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 Yoghurt naturell med hakkede mandler, solsikkekjerner osv + bringebær eller div. frukt + noen dråper natreen. Nyyydelig :-)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #6 Skrevet 6. januar 2012 Takk for forslag! Det ble kylling med risnudler, sweet chili og grønnsaker. Etter en lang tur. Sånn halvsunt iallefall:) Hi
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 Har ikke helt trua på å være på slankeren, jeg har mer trua på livstilsendring Jeg har selv gått ned 15 kg siden 1 september, men ingen får ta ifra meg sjokoladen på fredagskvelden Men da har jeg bare holdt meg til fredagen og jeg trener og har ett vanlig, sunt kosthold ellers, med fullkorn og magre produkter. Men bra du fant noe godt og masse lykke til med vektreduksjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå