☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Jeg har mye barneutstyr og klær jeg skal selge, men ser det er mange måter å legge ut annonser på, og da lurer jeg på hva som fungerer best. Hva er deres erfaringer når dere skal kjøpe/selge? Noen legger ut alle plaggene hver for seg (10 kr, 15 kr.......), andre lager store pakker (500 kr for en sekk med klær) og noen lager pakketilbud (alle pakker 50 kr, kjøp 5 for 150). I disse tider er det vel poppis med januarsalg osv, men det gjelder vel ikke Finn.no? I tillegg legger noen ut en og en ting (barnesete for seg og babygym for seg), men det blir vel dyrt og legge det ut i mange annonser? Andre samler opp alt i en annonse, men da forsvinner kanskje en del i mengden? Synes det er vanskelig jeg! Jeg arver klær, så det har jeg ikke kjøpt. Kjøper en og en ting ellers, men da søker jeg kun på det jeg er ute etter.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Hei, jeg har ikke lagt ut klær for salg selv, så jeg vet ikke hva som selger best, men jeg kan jo si hva jeg er mest fornøyd med som kjøper... * Enkeltvis vs. pakker: Jeg synes absolutt pakker er best, de som legger ut en og en genser fra Cubus til 10,- kr blir jeg litt sprø av... Da foretrekker jeg mindre pakker med klær der man har bilde der alle klærne kommer frem. * Bilder: Pass på at det er bilder av alle klærne, og sørg for at hvert bilde har en tekst som angir pris og hvilken størrelse klærne er i. * Annet utstyr: Jeg ville solgt bilstol osv. i samme annonse, du kan jo endre annonseoverskriften og teksten underveis når du får solgt ting. Hvis det fungerer dårlig, kan du jo legge ut bilstol osv. for seg etter hvert. Og pass på å ikke overprise klærne; klær er ganske billige nå uansett, så hvis man skal kjøpe klær på finn må det være nokså rimelig. Ingen er interessert i å måtte gå og hente brukte klær hjemme hos noen og så betale masse penger for det, da kjøper man nytt eller på salg i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå