Gjest ღMammaTil1drømmerOm2ღ Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Jeg er litt usikker på når jeg har IKM, men tipper det var i går. På onsdag la jeg merke til at det litt lyserosa blod og slim på papiret når jeg hadde vært på do (sorry for detaljer), det var bare den ene gangen. I går var det litt lysebrunt blod, men bare en gang da også. Testet neg i går på strimmel fra billigetester.no... Har trodd jeg har hatt en festebødning før, men det var det ikke og det var ikke slik som det her... Noen som har peiling? Har lest litt rundt på nett men blir ikke klok... Hadde vært koselig med noen innspill.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Hei. Jeg hadde festeblødning både forrige gang jeg var gravid, og denne gangen. Da kom det som litt utvannet, friskt blod på papiret når jeg hadde vært på do, ca en uke før IKM og i noen dager. Ikke hver gang og ikke hver dag, men mer enn en gang. Håper dette kunne hjelpe deg. Jeg skulle hatt mensen idag, men testet positivt allerede på onsdagen :-) Håper veldig på at det går bra denne gangen, da vi mistet sist. Lykke til!
adnilme Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 Hei. Dette kan være en form for festeblødning.. Ta en ny test om tre dager vist det ikke skjer noe før det.. Anbefaller deg det.. Lykke til!
Gjest ღMammaTil1drømmerOm2ღ Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Hei. Jeg hadde festeblødning både forrige gang jeg var gravid, og denne gangen. Da kom det som litt utvannet, friskt blod på papiret når jeg hadde vært på do, ca en uke før IKM og i noen dager. Ikke hver gang og ikke hver dag, men mer enn en gang. Håper dette kunne hjelpe deg. Jeg skulle hatt mensen idag, men testet positivt allerede på onsdagen :-) Håper veldig på at det går bra denne gangen, da vi mistet sist. Lykke til! Lykke til Håper det går bra Takk for svar
Gjest ღMammaTil1drømmerOm2ღ Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 Hei. Dette kan være en form for festeblødning.. Ta en ny test om tre dager vist det ikke skjer noe før det.. Anbefaller deg det.. Lykke til! Takk for tipset! Har lyst til å teste i morgen, men blir liksom så skuffet når det bare er en strek, så like greit å vente tenker jeg...
adnilme Skrevet 7. januar 2012 #6 Skrevet 7. januar 2012 Hei. Dette kan være en form for festeblødning.. Ta en ny test om tre dager vist det ikke skjer noe før det.. Anbefaller deg det.. Lykke til! Takk for tipset! Har lyst til å teste i morgen, men blir liksom så skuffet når det bare er en strek, så like greit å vente tenker jeg... Det lønner seg å vente vist du klarer.. ønsker deg lykke til å håper den blir positiv da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå