Gå til innhold

hvem pynter dere dere for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pynter meg for meg selv, det er viktig for meg å føle meg fin. Diskuterte med svigerfar i går, og han tror at alle jenter pynter seg for menn, noe jeg ikke kjenner meg igjen i. Det er jø smigrende om de synes jeg er fin, men de fleste menn er ganske enkle, og ikke vanskelig å tilfredstille på den måten:)

Hvem pynter dere dere for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pynter meg igrunn for alle, men skal det rangeres ville det blitt slik:

1 Meg selv

2 Andre jenter

3 Menn

Skrevet

Enig i din rangering i grunn:)

Skrevet

Pynter meg for min egen del. Liker å se fresh ut, føler meg vel da.

Pynter meg jo selvsagt for andre og, liker å se presentabel ut, vil jo ikke at folk skal tro at jeg er en lat mamma, og at sønnen min har et bustetroll til mor liksom. :P

Er ingen sminkedukke, men prøver å ha på litt mascara og foundtation, og rene pene klær. Liker å være fin på håret og.

Skrevet

Pynter meg ikke, men må nesten begynne med det snart for å få meg noe her hjemme :P

Skrevet

Haha, ja. Hvis du ser så jævlig ut at du ikke får deg noe, er det kanskje på tide :P Menn er ganske enkle (er det forresten det eneste området man har lov til å generalisere på et mamma-forum?), så skal ikke så mye styling til.

Men for å svare på spørsmålet: jeg pynter meg ikke egentlig. Tenker over hva jeg har på meg, og tar på litt mascara. Det gjør jeg for min egen del. Det er jo smigrende hvis noen syns jeg er fin, men er ikke derfor jeg gjør det.

Skrevet

Pynter meg mest for samboeren min, eller for mine veninner.

Er jo ren og ser noen lunde ut om jeg er hjemme alene, men jeg pynter meg ikke på samme måte som om visst jeg skal på skolen, på veninnebesøk osv :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Pynter meg ikke for noen, i grunn. Er ren og stelt, og har rene og presentable klær. That's it. Ingen sminke i hverdagen. Hvis jeg pynter meg, så er det for en anledning.

Skrevet

Er så sliten etter å ikke ha sovet på 5 mnd at jeg er fornøyd om jeg har rene klær uten gulp... Husker ikke sist jeg vasket håret, og det blir bare lugget i om det er løst, så det er satt opp i hestehale så ingen ser det. Og tror ikke jeg hadde klart å skjule de svarte ringene under øynene om jeg hadde prøvd å sminke meg...

Ser jeg ikke klarer å ha fornuftig setningsoppbygging en gang...

Skrevet

He he... jeg er faktisk ganske enig i rangeringen over her, men mannen min er nok nummer to hos meg :-)

1. Meg selv

2. Min mann :-)

3. Andre damer

4. Menn generelt

He He... når jeg ikke var gift var rekkefølgen lik bare uten min mann :-)

Menn er nok mye enklere å tilfredstille enn andre damers skarpe blikk ;-) Kommer aldri til å glemme en tur i frognerparken der en dame i tredveårene svinset rundt på rollerblades i en liten topp og hotpants. Alle mennene rundt oss siklet på pupper, lår og langt blondt hår imens alle damene tenkte at hun var modig som ikke skjulte cellulitlårene sine...

Skrevet

pynter meg for andre menn, andre jenter, egentlig vil det si alle..altså at jeg skal se fin ut når jeg er ute på noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...