Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 når man kan ser innlegget på hva de andre har skrevet? Da er man ikke helt anonym lenger. Det er jo nesten verre enn før, så jeg skjønner godt at det har blitt mindre brukere her. Tør nesten ikke skrive noen innlegg her lenger. Da andre kan ser de andre innleggene mine...
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Skjønner igrunn ikke helt hva du mener?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 På profilen din står de 5 eller 6 siste innleggene du har lagt ut... Bare nicket ditt som er anonym. Så da kan man jo bli kjent igjen.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Oj da... det er jo ikke bra i det hele tatt Bør fikses på snarest!
**¤¤** Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 På profilen din står de 5 eller 6 siste innleggene du har lagt ut... Bare nicket ditt som er anonym. Så da kan man jo bli kjent igjen. Ja, det var det jeg mente. Takk, skal du ha:) viste ikke helt hvordan jeg skal skrive det. Hilsen HI
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. januar 2012 #6 Skrevet 6. januar 2012 Der står ikke om jeg har svart som anonym så vidt jeg kan se, og ingen vet jo hvem jeg er:-)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 Det er de siste innleggene til anonyme brukere, ikke mine innlegg som vises når jeg går inn på meg selv som anonym bruker...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #8 Skrevet 6. januar 2012 Går jeg inn på min profil og ser på emner finner jeg mine siste innlegg. Gikk inn på en anonym bruker her på emner fant jeg de siste innleggene til den brukeren nå. Selvfølgelig er det ingen som vet hvem du i virkeligheten er Men har du lagt ut et innlegg på småtroll forumet med nick, også skriver et skikkelig provoserende/krangleinnlegg som anonym på anonymforumet, finner man fort ut "hvem" som har skrevet det
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. januar 2012 #9 Skrevet 6. januar 2012 Går jeg inn på min profil og ser på emner finner jeg mine siste innlegg. Gikk inn på en anonym bruker her på emner fant jeg de siste innleggene til den brukeren nå. Selvfølgelig er det ingen som vet hvem du i virkeligheten er Men har du lagt ut et innlegg på småtroll forumet med nick, også skriver et skikkelig provoserende/krangleinnlegg som anonym på anonymforumet, finner man fort ut "hvem" som har skrevet det Går du inn på profilen til anonym bruker for du opp de siste anonyme innlegg som har blitt skrevet anonymt av alle her inne. Går du inn på din profil så står ikke de innleggene du har signert som anonym der. Alle anonyme er samlet som en anonym bruker.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #10 Skrevet 6. januar 2012 Men har du lagt ut et innlegg på småtroll forumet med nick, også skriver et skikkelig provoserende/krangleinnlegg som anonym på anonymforumet, finner man fort ut "hvem" som har skrevet det Hvordan finner man ut det?
Gjest Visten Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 når man kan ser innlegget på hva de andre har skrevet? Da er man ikke helt anonym lenger. Det er jo nesten verre enn før, så jeg skjønner godt at det har blitt mindre brukere her. Tør nesten ikke skrive noen innlegg her lenger. Da andre kan ser de andre innleggene mine... Jeg ikke forstå... På min egen profil får jeg bare opp innlegg jeg har skrevet med nick, og under "anonym bruker" får jeg bare opp innlegg som jeg og alle andre har skrevet som anonym. Tenker du på at samtlige anonyme innlegg på hele forumet samles under "anonym bruker"? Det er da fler anonym her inne enn bare en til enhver tid... Jeg tror ikke jeg skjønner spørsmålet, omformuler er du snill. "hva er vitsen med å være anonym når man kan ser innlegget på hva de andre har skrevet?" =?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå