Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Det ble slutt mellom meg og bf for ca ett år siden grunnet utroskap og løgn fra hans side. Jeg syntes før det ble slutt at han var så tiltrekkende, kjekk og helt fantastisk. etter å ha møtt på han for ett par mnd siden det var da første gang jeg så han siden januar 2011 så syns jeg han er så ekkel. hadde gruet meg så til å møte på han for visste ikke helt hvordan jeg følte...men nå er han så lite tiltrekkende og kvalmende i mine øyne at hver gang noen sier gutten min ligner på min familie blir jeg lettet...ikke det at jeg er så pen altså. Men ufattelig deilig at alle følelser er vekke.
Kliko Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Jeg er helt enig! Syns bf var så himla perfekt før, i utseende skal sies. Men nå: Æsj, fy faen at jeg var sammen med det der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå