Gå til innhold

Flere enn meg som drikker i kveld eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene ligger hos besteforeldre siden mormor har fri i morgen. Jeg drikker noen drinker (trist nok) for meg selv siden jeg fyller 29 om en time:p. Siste året som "ungdom" liksom.. Er litt trist.. har planer om og fylle 29 i noen år til jeg.. Flere som drikker litt og kjeder seg? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare cola!;)

Men syns du skal nyte drinkene dine med god samvittighet, og så håper jeg du får en fin bursdag! :D

Skrevet
Bare cola! ;) Men syns du skal nyte drinkene dine med god samvittighet, og så håper jeg du får en fin bursdag! :D

Tusen takk:) Drinkene er god de;) men kjeder meg litt.. rart og sitte og drikke og være alene i huset. Men føler meg rett og slett litt deppa over og fylle 29 jeg altså:/.. hva føler jeg neste år når jeg blir 30 da? :P uff.. jaja.. livet tikker og går ;)

Skrevet

Er ikke noe vi kan gjøre for å stoppe det nei! Jeg fyller 29 om noen måneder! :S Skjønner du blir litt deppa! Haha! :P

Skrevet

He he. Ja det er vel naturlig og føle en liten "sorg" over dette.. Det er trist.. Men livet går vel bare videre:p ikke mye og gjøre nei:::/

Hi

Gjest irismor
Skrevet

Her nytes et velfortjent glass rødvin. Har skrudd sammen nye møbler i hele dag, og montert ny smart-tv og lydplanke. Bruksanvisninger er ikke hva det en gang var.

Skål, og gratulerer så mye med dagen :)

Skrevet

Skal si du er flink da:). He he. Helt riktig angående bruksanvisningene ja;). Godt jobbet:) Du fortjener det glasset nå:9 Skåla ja! Og tusen takk:)

Hi

Skrevet
Skal si du er flink da:). He he. Helt riktig angående bruksanvisningene ja;). Godt jobbet:) Du fortjener det glasset nå:9 Skåla ja! Og tusen takk:) Hi

Skåla= skål altså da :P HA HA

Gjest sug lut
Skrevet
Ungene ligger hos besteforeldre siden mormor har fri i morgen. Jeg drikker noen drinker (trist nok) for meg selv siden jeg fyller 29 om en time:p. Siste året som "ungdom" liksom.. Er litt trist.. har planer om og fylle 29 i noen år til jeg.. Flere som drikker litt og kjeder seg? :P
Gratulerer med dagen. Det er mange gode ting på andre siden av 29.
Skrevet

Tanta mi kaller 29 for drømmealderen; fremdeles i 20-åra, men med litt erfaring :D

Da jeg fyllte 29, så tenkte jeg som deg, men nå (noen år seinere) så tenker jeg på det som nettopp drømmealderen ;)

Gratulerer med dagen!

Skrevet

Gratulerer med dagen! Har selv drukket litt vin i kveld, er på ferie på den andre siden av jorda, og det er siste kvelden her :)

Fylte nettopp 28, og det er rart å offisielt være i slutten av 20-åra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...