Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Ungene ligger hos besteforeldre siden mormor har fri i morgen. Jeg drikker noen drinker (trist nok) for meg selv siden jeg fyller 29 om en time:p. Siste året som "ungdom" liksom.. Er litt trist.. har planer om og fylle 29 i noen år til jeg.. Flere som drikker litt og kjeder seg?
Mammaaaaaa Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Bare cola! Men syns du skal nyte drinkene dine med god samvittighet, og så håper jeg du får en fin bursdag!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Bare cola! Men syns du skal nyte drinkene dine med god samvittighet, og så håper jeg du får en fin bursdag! Tusen takk:) Drinkene er god de;) men kjeder meg litt.. rart og sitte og drikke og være alene i huset. Men føler meg rett og slett litt deppa over og fylle 29 jeg altså:/.. hva føler jeg neste år når jeg blir 30 da? uff.. jaja.. livet tikker og går
Mammaaaaaa Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Er ikke noe vi kan gjøre for å stoppe det nei! Jeg fyller 29 om noen måneder! :S Skjønner du blir litt deppa! Haha!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 He he. Ja det er vel naturlig og føle en liten "sorg" over dette.. Det er trist.. Men livet går vel bare videre:p ikke mye og gjøre nei:::/ Hi
Gjest irismor Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 Her nytes et velfortjent glass rødvin. Har skrudd sammen nye møbler i hele dag, og montert ny smart-tv og lydplanke. Bruksanvisninger er ikke hva det en gang var. Skål, og gratulerer så mye med dagen
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #7 Skrevet 5. januar 2012 Skal si du er flink da:). He he. Helt riktig angående bruksanvisningene ja;). Godt jobbet:) Du fortjener det glasset nå:9 Skåla ja! Og tusen takk:) Hi
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #8 Skrevet 5. januar 2012 Skal si du er flink da:). He he. Helt riktig angående bruksanvisningene ja;). Godt jobbet:) Du fortjener det glasset nå:9 Skåla ja! Og tusen takk:) Hi Skåla= skål altså da HA HA
Gjest sug lut Skrevet 5. januar 2012 #9 Skrevet 5. januar 2012 Ungene ligger hos besteforeldre siden mormor har fri i morgen. Jeg drikker noen drinker (trist nok) for meg selv siden jeg fyller 29 om en time:p. Siste året som "ungdom" liksom.. Er litt trist.. har planer om og fylle 29 i noen år til jeg.. Flere som drikker litt og kjeder seg? Gratulerer med dagen. Det er mange gode ting på andre siden av 29.
Nikamo Skrevet 6. januar 2012 #10 Skrevet 6. januar 2012 Tanta mi kaller 29 for drømmealderen; fremdeles i 20-åra, men med litt erfaring Da jeg fyllte 29, så tenkte jeg som deg, men nå (noen år seinere) så tenker jeg på det som nettopp drømmealderen Gratulerer med dagen!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 Gratulerer med dagen! Har selv drukket litt vin i kveld, er på ferie på den andre siden av jorda, og det er siste kvelden her Fylte nettopp 28, og det er rart å offisielt være i slutten av 20-åra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå