Gå til innhold

kaste.eller ikke kaste?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en brudekjole jeg en gang i tiden kjøpte for kr 10900, og nå ligger den til kast.

som dere skjønner så er jeg ikke gift med denne mannen, og ønsker ikke å sitte med den lengre,den er allerede noen år gammel.men jøss, en flott kjole,den dag i dag......

Har forsøkt å selge den på finn.no men ingen respons.

 

hva ville du gjort???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville egentlig prøvd å selge den på Finn, men hva har du satt til pris da? Selv om du gav over 10 000 for den en gang, så er jo allt bedre enn å bare kaste den?

Ville prøvd å legge den ut til en billig penge jeg ;-)

Skrevet

Ville gitt den til Fretex om du ikke får en tusing for den på nett.

Skrevet

Eller farge og sy den om?!

Ville vel ikke kasta den - heller gitt den bort.

Har ikke en datter som kunne tenkt seg å bruke den en dag da...? :)

Gjest Mentha
Skrevet

Ville enten lagt den ut på finn igjen til en lav pris, evt under gis bort, eller så ville jeg gitt den til fretex. Kaste synes jeg blir trist om det er en fullt brukbar kjole.

Skrevet

Det er ikke trist, det triste er at jeg har hatt den liggende i mange år, når jeg er gift på nytt.Har ligge på loftet, og har egentlig glemt den.......men nå er det storrydding der oppe,så nå dukka den opp...

 

HI

Skrevet

Fretex vert nok glade for å få den. Heller det enn å kaste. Nevenyttige folk kan kjøpe kjole på Fretex og sy om, eller lage feks dåpskjole. Eg kjenner nokon som har gjort det.

Skrevet

ok.da skal jeg gjøre det :-)

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...