Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 bare nysgjerrig på hva alle damene her inne driver med da :-D Jeg selv er på vei til å bli helsefagarbeider :-)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Jeg jobber med rekruttering og HR-oppgaver innenfor olje-og gassbransjen.
Catteklatt Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Jeg er barne- og ungdomsarbeider med etterutdanning i spesialpedagogikk! Noe jeg har hatt mye bruk for både i hverdagen og i jobben! (Håper det er greit at jeg ikke er anonym?)
Niau82, ♥mars12♥ Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 jeg er sykepleier;) (tok hjelpepleier`n først)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #6 Skrevet 6. januar 2012 Det er da ikke lenge siden vi hadde en sånn runde sist? Den tråden må da fortsatt være tilgjengelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå