Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Noen som har en god "oppskrift" på smoothie? Fikk smoothie maskin i dag, og tenkte jeg skulle prøve den i morgen til frokost? Hva er best å blande?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Du kan prøve deg frem på nesten hva som helst :-) D kan bruke enten juice eller yoghurt (eller begge deler!). Jeg foretrekker med eplejuice.mjordbær og banan er veldig godt. Kjøper ofte store pakker med frossen oppkuttet frukt på smart club, nam nam :-) Søk ett oppskrifter på nett, lykke til og bon appetitt :-)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Jeg kjører først nøtter og/eller mandler i maskinen slik at dette blir "melete". Deretter tilsetter jeg et egg eller to (enda bedre bare med eggeplommen) og kjører litt til sammen med nøttene som først er kjørt til "mel". Deretter tar jeg i bær og Biola. Evt tar jeg også i litt linfrøolje eller cocosa. Tar også i en bitteliten dæsj salt, men det trenger du ikke. Du kan bruke alt av frukt og bær, så prøv deg frem. De frossenpakkene i butikken er kjempesmarte hvis du ikke har plukket selv. I helsekosten (og sikkert på nettet) så finner du gode smoothie-oppskrifter fra Soma og Cocosa.
***Curious*** Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Vil anbefale å bruke enten litt banan eller honning i for å få litt søtsmak. Bare bær eller annen frukt kan ofte bli litt i syrligste laget. Blåbær har lite smak alene, så dette bør blandes med litt andre bær og noe søtt for å få fram smaken bedre. Ellers er det som de sier over her bare å prøve seg fram. Men om du bruker bare frosne bær må du ha en del juice eller annen væske for å få det flytende nok til at blenderen "tar" skikkelig Lykke til med frokosten
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 Signerer med at jordbær (frossen), banan og eplejuice er godt. Er også godt med vaniljeyogurt istedet for juice.
Marias26 Skrevet 6. januar 2012 #6 Skrevet 6. januar 2012 Min favoritt er appelsinjuice, banan og frosne bringebær! Nam!!! Det elsker sønnen min også forresten. Eneste smoothien han virkelig digger.
snart3barnsmor:) Skrevet 7. januar 2012 #7 Skrevet 7. januar 2012 Min favoritt er frosne jordbær, frossen mango, vaniljeyoghurt og eplejuice. Blir passe søtt, veldig friskt, kjempegodt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå