Gå til innhold

Rykninger fra babyen i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste uken (er i uke 28 nå), opplevd ved siden av spark og punches fra den lille, at det noen ganger kommer rykninger/spasmeliknende bevegelser. Kan minne litt om små "jordskjelv" he he. Noen som opplever det samme?

Ble først litt bekymret, men etterpå beveger han seg akkurat som normalt igjen.. Dette skjer kanskje 3 til 4 ganger i døgnet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner akkurat det samme:) gjort det i noen uker nå, er 30+1. Hadde det sist svangerskap også, og det er vist helt ufarlig. Skulle tro babyen hikket? men det er som regel bare en gang, i noen få sekunder, og ikke flere ganger etter hverandre.

Skrevet

Så bra at du nevner dette.Jeg har kjent dette også av og til siden uke 27 kanskje,og det har bekymret meg bittelitt...Men er helt sikkert normalt :) Jeg er i uke 33 nå.Sykmeldt fra igår,føler meg sliten nå og full av dårlig samvittighet for at jeg ikke klarte jobbe til permisjonsstart.Men man skal nyte svangerskapet også,ikke slite seg ut mot slutten.Har jobbet 100 % hele tiden. Hvordan er det med dere?

Skrevet

Noen som sa at det var når babyen tissa sist jeg var gravid. Men usikker, at den rista litt sånn etterpå.

Skrevet

Rykninger eller noe i den duren, helt normalt tror jeg. Har to unger som er helt friske og venter nr 3, har opplevd dette paa alle :) .

Rar folelse :D

Skrevet

har også sånne rykninger, men det er visst helt normalt ble jeg fortalt

Skrevet

Har det på samme måte, og hadde det også sist. Klarer ikke helt å fårstå hva han holder på med, men kjennes litt som hyperventlilering eller noe. Gjør det flere ganger om dagen.

Skrevet

Jeg har hørt at noe sånt kan være at babyen hikker. I min mage gjør han det ofte en time etter at jeg har spist. Ser for meg at han glupsk sluker fostervann, for å smake på det jeg har spist. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...