Gå til innhold

åååååh, FRUSTRERT!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi blir jo ikke gravide :( jeg VET vi har sex rundt el(tester) men ikke pokkern om spira sitter altså... jeg håper så inderlig hver bidige mnd, men hver mnd kommer den udugelige tanta... blæh

og denne mnd har jeg bestemt meg for at det skjer IKKE at jeg tester hverken dagen før eller på morran den dagen jeg venter...

det får gå som det går..

så er det bare å smøre seg med tålmodighet og håpe på det beste :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er urettferdig.. at de som så iiiinderlig ønsker seg barn ikke blir gravide, mens sånne som meg som liksom er ferdig med barn, blir gravid bare jeg ser en kuk:p (sorry ordbruken)

Men hvor lenge har dere prøvd da? Noen ganger tar det jo litt tid:) Lykke til:))

Skrevet
Ja, det er urettferdig.. at de som så iiiinderlig ønsker seg barn ikke blir gravide, mens sånne som meg som liksom er ferdig med barn, blir gravid bare jeg ser en kuk:p (sorry ordbruken) Men hvor lenge har dere prøvd da? Noen ganger tar det jo litt tid:) Lykke til:))

Vi har bare prøvd i 8-9 mnd, skjønner at flere har prøvd lengre, men alle har lov å bli frustrerte :(

Med førstemann(annen far) så brukte vi 3(jævla lange) år, og ble gravide igjen 5 mnd etter barnet var født.

Har vært gravid i ettertid(etter en flørt) men endte i abort.

hi

Skrevet

Jeg prøvde og blir gravid som 19 åring bak min daværende samboer sin rygg. Da husker jeg at det tok meg 8-9 ,mnd og bli gravid! Det endte i abort da:/. ble presset til det av både han og familien min. Og siden jeg faktisk hadde lurt han så gjorde jeg det til slutt.. Jeg var dum og umoden som ble gravid mot hans vilje da!!

Men poenget er at noen ganger tar d lang tid.. Men det er forfedelig og vente.. jeg vet :/

Hilsen første anonym

Skrevet
Så du har 2 barn da?

ja, har det. Men jeg og min samboer vil ha en felles før jeg gir meg.

MEN, neida, det er ikke synd på meg, jeg har to, så det er ingen krise, men vil nå ha den siste da før jeg blir altfor gammel...

HI

Skrevet

Forstår deg godt jeg:). Det går nok til slutt:). Og dere er hundre prosent sikker på at din nåværende samboer kan få barn? Et tips til, ikke ha sex kun i el perioder. Ha sex minst annenhver dag! Hilsen hun andre som har svart deg her;)

Skrevet
Forstår deg godt jeg:). Det går nok til slutt:). Og dere er hundre prosent sikker på at din nåværende samboer kan få barn? Et tips til, ikke ha sex kun i el perioder. Ha sex minst annenhver dag! Hilsen hun andre som har svart deg her;)

Min samboer har et barn fra før, så regner med han kan få :P

har sex ofte, gjennomsnittlig 4-5 ganger i uka. og spes rett før el.

Takk takk :)

satser på at den sitter nå

Gjest irismor
Skrevet

Vi testet og styrte som man bare kan når man ønsker noe så inderlig.

Ga til slutt opp og fant ut at vi bare skulle ha sex for sexens skyld og ikke reproduksjon. Vi hadde oss 3-6 ganger i uka, glemte tester og styr og var bare kjærester. Etter 8 mnd satt jammen meg spiren.

Glem tester og ha sex med jevne mellomrom og ikke glem å være kjærester :)

Skrevet

Ikke test og stress... Ha ofte sex og bare nyt det... da skal du se det sitter ;)

Skrevet
Ikke test og stress... Ha ofte sex og bare nyt det... da skal du se det sitter ;)

Myten om at stress i normale mengder er en grunn til at kvinner ikke blir gravid, er blitt avkreftet av forskere for lenge siden... Så ville ikke gi HI håp om at det sitter bare hun slutter å stresse. Særlig når det har tatt 3 år med barn nr 1. Tror de bare må fortsette å prøve, og søke hjelp etter 1 år slik de har krav på.

Lykke til hi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...