Gå til innhold

Noen ernæringsfysiologer her evt. andre med peiling :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ille er det å spise ca. 1-2 chrispy chiken fra burger king i uka? :) Jeg er gravid og dette er desverre mitt svake punkt i dette svangerskapet! Bare må ha det! Holder meg unna chips og brus og er normalvektig... Er i uke 20 og har lagt på meg 4 kg til nå hvis det har noe relevans... Har litt dårlig samvittighet for å gå på burger king når jeg er gravid, men jeg vil ha chrispy chicken til enhver tid! åh...så slitsomt.. Men den er vel ikke like ille som en hamburger..eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burger King skal ha opplysninger om næringsinnhold trodde jeg?! Trodde det hang plansjer fremme? Evnt sjekk hjemmesiden! Lurer på om ikke vanlig burger skal være bedre faktisk, paneringen er ikke den sunneste på crispy chicken. Når det er sagt så er det nok ikke verdens undergang om du tar deg en i uka, om du spiser sunt ellers... Det kunne vært verre, du kunne ha fråtset i alt mulig "dritt" i tillegg ;-)

Ellers kan du jo tenke tilbehør! Om du kjører på med dressing, mye hvitt brød og evnt ost så ville jeg ikke gjort det til hverdagskost.

Skrevet

Er ikke ernæringsfysiolog, men tror helt oppriktig at det ikke kan være et snev av problematisk engang at en normalvektig gravid som kun har gått opp 4 kilo i uke 20 spiser en kyllingburger eller to i løpet av en uke, om hun har et sunt og variert kosthold ellers. Hvorfor skulle det være det?

Litt usunn mat i ny og ned er ikke farlig for normalvektige som ellers spiser sunt.

Jeg spiser på Burger King rett som det er. Har ikke lagt på meg et gram siden jeg fylte 18, har fint kolesterolnivå og er ellers sunn og frisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...