Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Har fått litt kommentarer på samspillet mellom barna våres, og begynner å lure på om det virkelig er så uvanlig som kommentarene tilsier, eller om de som kommenterer bare ikke har så mye erfaring med søskenflokker. Barna er 2-9 år. Barna våres både krangler og sloss innimellom, som søsken flest. Men de er også utrolig glade i hverandre, noe de gjerne viser. Nesten hver gang de ser hverandre igjen når det er mer enn en halvtime eller så siden sist roper de lykkelig ut navnet til hverandre, løper mot hverandre og gir hverandre en god klem. De små leier hverandre ute, og de store elsker å bære rundt på de små. I stuen har vi en tre-seter sofa, en to-seter og en stol. Som regel sitter alle ungene sammen i en av sofaene, oppå fangene til hverandre, halveis liggende over hverandre osv. Minste gjerne på fanget til eldste mens hun koser med øret hans, og han nyter det minst like mye som hun gjør. De elsker å sitte tett sammen, stryker gjerne på hverandre, gir hverandre masse komplimenter og viser i det hele tatt at de er veldig glade i hverandre. Men jeg synes nå jeg ser dette mye hos andre søskenflokker også jeg da. Eller er barna mine uvanlig kjærlig mot hverandre?
hysterika Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Mine krangler hele tiden, har aldir sett at de har kosa på hverandre EVER! Den minste vil gjerne være sammen med den eldste, men det er sjelden han får lov. Hun dytter han vekk. De sitter ofte ved siden av hvernadre, men det er nok mest fordi vi bare har en laptop som de får bruke.
Nikamo Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Det er stor aldersforskjell mellom minste og de to eldste, så her er det såklart stas med bæring, kos og sitte på fanget De krangler selvfølgelig ikke heller med en ettåring, selv om de kan bli litt irriterte hvis hun ødelegger for dem... Men mellom de største er det som regel full krig! Det hender jo at de kiler hverandre på ryggen, masserer føtter eller diller med håret til hverandre... Men også dette ender som regel med krangel og ett eller annet somm er "urettferdig" Så i mine øyne har dine barn et usedvanlig godt forhold - og synes både du og de er heldige
3småtroll♥ Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 ÅÅÅÅÅ- det hørtes nydelig ut! VÅre 3 er dessverre ikke slik Eller- de to eldste er absolutt glad i minste, og han liker Å kose med de. NÅr det gjelder TV sÅ kan de faktisk finne pÅ Å sitte sammen en god stund uten Å krangle, men ellers kan ikke de to eldste være i samme rom uten Å krangle! Det gÅr jo gjerne i perioder, men nÅ har de vært slik kranglete i over 1 År og jeg ser ikke lyset enda dessverre... SÅ nyt dine herlige barn du, og sett pris pÅ at de faktisk klarer Å oppføre seg slik!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå