07 +08:) +10:-) Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Noen som vet om noen som driver med healing?? og som har gode referanser på at det hjelper?? Jeg har en bror som trenger noe alternativt da han har fått en veldig alvorlig sykdom..
Pengetreet Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Hei, leit å høre om broren din! Jeg føler at jeg må si at det er ikke opp til en healer om en person blir frisk fra en alvorlig sykdom. I noen tilfeller kan man bli frisk, men det finnes ingen garantier. I de fleste tilfellene får man symptomlindring. En seriøs healer vil alltid påpeke at de ikke kan garantere noen å bli frisk.. Cathrine Gyldenrose i Oslo er flink og seriøs, men jobber litt anderledes enn tradisjonell håndspålegging. Sender dere gode tanker.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Har brukt Halvard Nordfjæran ved et par anledninger. www.borntoheal.com Den ene gangen var hjelp til en katt som hadde infeksjon i en fot og var oppgitt av veterinær. Og om det var healingen eller et annet mirakel som skjedde er ikke godt å si. Men samme dag som første behandling var, frisknet katten til og han ble bare bedre og bedre ettersom dagene gikk. og han ble etterhvert helt bra Veterinæren visste ikke helt hva han skulle tro, men det var hvertfall helt uventet for han at katten skulle bli frisk igjen(han fikk ikke vite om healingen). Andre gang var til meg selv, pga hormonelle forstyrrelser. Men pga dårlig økonomi på den tiden kunne jeg ikke ta nok behandlinger. Men en viss bedring merket jeg uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå