Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Her fikk sambo hele permisjonen min siden jeg var fulltidsstudent, men han måtte utsette den pga arbeidsulykke og sykemelding. Nå skal han snart fortsette permisjonen sin, har 45 uker igjen av de 46 ukene eller hva det er, men han har jobbet i mellomtiden og fått mye bedre lønn enn hva de regnet ut i første omgang til permisjonspenger. Hvordan gjør vi da? Vil jo ikke gå ned i lønn pga permisjonen...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Det må dere vel uansett ta via nav? Beregning av permisjon skal jo være tatt fra lønn som ble opparbeidet før fødsel hvis jeg ikke husker feil, og hvis man blir sykemeldt i etterkant så regner jeg med at det er permisjonspengene fra først av som blir stående. Men det er det jeg tror. Svar som teller får du på nav. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå