Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Jeg sliter med å finne truser som er gode til lange løp. Det er ikke godt å få gnagsår i rompa den siste mila. Noen som har gode tips?
hallå Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 jeg har løpt endel halv og helmaraton og har noen favoritt g-strenger som jeg pleier bruke siden jeg liker å løpe i tights, og det er ikke behagelig å løpe i det uten truse synes jeg..Disse g-strengene er gjerne litt gamle og utvasket :S men egner seg toppers til sitt bruk.. prøv deg litt fram, verste er disse større trusene som etterhvert som en blir svett glir opp i baken..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Jeg løper alltid med g-streng. Gjerne en som er en størrelse eller to for stor i forhold til buksestørrelsen.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Takk for svar. Da må jeg kansje skaffe meg noen string truser å slite på. Har ikke særlig sans for dem fra før men får teste dem ut. Store truser "i sprekken" er ikke godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå