schnuppi Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Har vært singel noen år, og vi har delt omsorg.. Men jeg har poden i lengre perioder pga hans jobb på sjøen. Hatt noen småforhold..men ikke noe seriøst. Er drittlei av å være singel, og tenker mye på dette hele tiden... Føler meg ensom, og vil ha noen å dele livet med... Tenker mye tilbake til eksen, og har så utrolig samvittighet for at jeg flyttet den gangen. Det var gode grunner til det....men likevel sliter jeg med samvittigheten. Er lei for at vi ikke er en familie lenger.... Tror jeg tenker at vi kunne blitt sammen igjen, fordi det er det enkleste...skjønner dere hva jeg mener?? Men hva skal til for at jeg skal komme meg videre i livet....noen som har tips/råd?? hvordan kom dere dere videre?? hjelp meg......
pip pip Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Jeg har ME og går på AAP. Pga av dette bodde jeg hjemme hos mamma og pappa. Jeg var 28 år og gikk deltidskole. Mine fremtidsutsikter syntes jeg ikke noe om, og kjedelig å være singel 28 år som bodde hjemme. Følte meg litt bedre en periode etter å ha prøvd lightening process og meldte meg inn på nett dating stedet Sukker.no Der møtte ejg mannen i mitt liv etter 5 mnd. 3 år senere har jeg mann, hus og en utolig vakker lita jente. Sukker "reddet" livet mitt. Ikke det at jeg mener sukker er redningen til alt Men hjalp for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå