Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 han er ikke syk. han gjør dette hver dag hele året. er det normalt.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Har han alltid gjort det? Det kan være sår hals eller så kan det faktisk være mild Tourettes. Mennesker med mild Tourettes kremter ofte veldig mye og jevnlig hver dag.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 han har gjort det nå mye det siste året. han er ikke sår i halsen sier han. skjønner ikke hva det kan være,.
Diddels Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 hva med astma da? kanskje det hjelper å sette ned temperaturen på soverommet?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #7 Skrevet 5. januar 2012 kan prøve med og sette ned tempratur. astma tror jeg ikke det er. ingen andre ting som tyder på det.
Nordlyspar♥ Skrevet 6. januar 2012 #8 Skrevet 6. januar 2012 Jeg har en mild form for Tourettes. Jeg kremter, snufser, kniper med øynene, av og til har jeg rykninger i skuldrene og ansiktsgrimaser. Skuldrene, øynene og ansiktet går ann å skjule for det meste, med å snu seg vekk, legge handen/stryke seg over ansiktet, late som man strekker seg når skuldrene starter... Men kremtingen og snufsingen er det værre med. Derfor opplyser jeg alle jeg blir bedre kjent med at jeg har ticks. Det er ikke sikkert han er klar over det selv, eller har som meg blitt fortalt fra han var liten at det er "uvaner".
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #9 Skrevet 6. januar 2012 Hvis det er ubevisst er det håpløst å gjøre noe med. Jeg har det akkurat likedan, føler at det er grums i halsen og kremter masse. Ble ertet for det på ungdomsskolen, men er ikke i stand til å slutte. Føler jeg kveles hvis jeg prøver å unngå å kremte over lengre tid. Pappaen min gjør akkurat det samme, og han stammer i tillegg. Tenker det er noe nevrologisk "småfeil", men siden det ikke føles som et problem for meg lenger så har jeg ikke brydd meg om det de siste årene. (Jeg har forresten kremtet 5 ganger mens jeg skrev dette innlegget...)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #10 Skrevet 6. januar 2012 Har mannen din vært hos legen? Han bør sjekkes for sopp i halsen bl.a. Dette kan i ekstreme tilfeller føre til at soppen sprer seg videre i systemet, og kan føre til blodpropper osv. Heter noe med endokarditt (ikke selve soppen, men det som kan skje i etterhånd).. Skjedde med en nær venn av meg, så vær snill og gå få han til legen..
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 Jeg har husstøvmidd-allergi og litt andre allergier som pollenstøv, gress o.l. Veldig mild allergi, men hvis jeg befinner meg en plass med mye husstøvmidd blir jeg litt sånn som du beskriver. Pga slimet som kommer. Det er ikke snakk om mye slum altså. Var på besøk hos en tidligere kjæreste for mange år siden, huset studentene delte viste seg å være veldig soppinfisert. Der også reagerte jeg veldig. Bare noen tips og erfaringer
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 6. januar 2012 #12 Skrevet 6. januar 2012 Jeg har husstøvmidd-allergi og litt andre allergier som pollenstøv, gress o.l. Veldig mild allergi, men hvis jeg befinner meg en plass med mye husstøvmidd blir jeg litt sånn som du beskriver. Pga slimet som kommer. Det er ikke snakk om mye slum altså. Var på besøk hos en tidligere kjæreste for mange år siden, huset studentene delte viste seg å være veldig soppinfisert. Der også reagerte jeg veldig. Bare noen tips og erfaringer Slum er jo da selvsagt slim før en teit iPhone gjør det om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå