Sørlandsmommy Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Hva er deres erfaringer ift det? Ble det fødsel raskt etter dere evt ble strippet? Var det vondt? Jeg var hos JM i går og vi har satt opp 3 avtaler til stripping, første time er 8 dager før termin. Er 37+4 i dag, så kan jo håpe at det blir fødsel før. Jeg er 2.gangs fødende, men det er jo 10 år siden sist Håper noen har erfaringer å dele
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Jeg ble strippet ca kl 1130 og hadde da 3cm åpning uten at jeg hadde hatt noen vonde rier. Riene jeg kunne kjenne startet ca 2 på natta, og jenta var ute 1136. Så tok ett døgn fra stripping til overstått fødsel. Jeg skal være ærlig og si at jeg syns det gjorde jævlig vondt, men det varte veldig kort. Når jeg tenker tilbake på det nå og i forhold til neste fødsel så tror jeg nok ganske sikkert at jeg gjør det igjen da
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Her funket ikke stripping på meg, gjorde det fler ganger fra jeg hadde 2 uker igjen. Men jenta mi kom ikke før 10 dager etter termin Jeg synes da det ikke gjorde vondt. Litt ubehagelig selvfølgelig men. Skal helt klart prøve det igjen neste gang, kanskje det hjelper da
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Kanskje det er vondere når man har åpning? Jeg har ikke veldig lav smerteterskel, men det kan jo hende jordmora mi dro i litt skikkelig
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 Jeg var i fødsel da JM fra helvete gjorde det uten å si fra. DRITVONDT! takk og lov gikk hun av vakt så jeg slapp å forholde meg noe mer til henne.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 Jeg fikk stripping i uke 40 med min sønn, hadde da tilsynelatende 2 cm åpning - fikk kanskje litt kynnere, ikke noe mer. Syns ikke det var kjempevondt, selv om det selvsagt føles ubehagelig. Tre dager senere var allikevel ingen fødsel i sikte.
camosilla Skrevet 5. januar 2012 #7 Skrevet 5. januar 2012 Fikk stripping av ei burugle og deg gjorde jæ..... vont, og litt senere av ei søt og snill jordmor, og da gjorde det ikke særlig vondt. Vet ikke om det gjorde noe utslag, da...
2 hjertegull :) Skrevet 5. januar 2012 #8 Skrevet 5. januar 2012 Dumme meg aner ikke hva dere snakker om.. Hva er stripping?
Mamma Mim Skrevet 6. januar 2012 #9 Skrevet 6. januar 2012 Jordmor "slet og dro litt" under forrige fødsel, 2-3 cm åpning. AUUUU!! (Rundt 15.30-16.00) Da ble riene med ett "mer tak i" og jeg kjente at de virket for å si det sånn. Dro hjem, slappet av, tok et bad og reiste tilbake etterhvert. Etter 1 time i badekar og 1 time til med MYE smærter, lystgass og pressrier, var hun endelig ute (18.30)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 6. januar 2012 #10 Skrevet 6. januar 2012 ble strippet 2 dager før lillesnupp kom
☆ Stine Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 Strippet sist gang jeg gikk gravid. Hadde 2 cm åpning, men ingen rier før den tid. Fikk rier med en gang etterpå og fødte etter 14 timer ca Synes det gjorde litt vondt der og da, men absolutt verd det! Håper jeg får det denne gangen også
***Curious*** Skrevet 6. januar 2012 #12 Skrevet 6. januar 2012 Slanger meg på hun over her.... Hva i allverden er det dere snakker om?? Er ny på dette her ;-P Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå