Gjest sug lut Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Møter som er egnet til å få Mor Theresa til å sparke småbarn og overdosere på heroin etter en kort karriere som callgirl. Ord uten handling. Systemets respekt for ord uten handling. At de dårligst fungerende får være premissleverandører. Ord som "premissleverandører".
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Det høres ut som jeg har hatt en enklere dag enn deg. Min hatliste i dag er kort: SNøRR!
Himmel og hav Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Det høres ut som jeg har hatt en enklere dag enn deg. Min hatliste i dag er kort: SNøRR! Åssen i all verden ble jeg anonym? Skulle jo ikke det *hrmf*
ellen-propellen Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Dagbladet.no Tror dagens er den mest triste jeg noengang har sett. Ikke en real gladnyhet. Bare ett massivt fokus på død og tragedier. Hater db.no i dag
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 Dagens hat er fortsatt en viss krf leder som mener at voldtatte kvinner IKKE skal få velge abort hvis de blir gravid med sin voldtektsmann. Sånn nå kan moderator får slette enda ett innlegg
Gjest sug lut Skrevet 6. januar 2012 #6 Skrevet 6. januar 2012 Er nå det noe å slette, da? Jeg er så enig med deg at det er helt rørende, forøvrig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå