Gå til innhold

Bivirkninger p-piller?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet på p-piller i går, diane. Skal ikke bruke det som prevensjon, men pga hudproblem.

Fikk migrene i dag, kvalm og spydde. Har migrene, men veldig lenge siden sist anfall...

Så lurer nå på, kan det være bivirkning som kommer så fort?! Trodde ikke det evt ville merkes så fort. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Startet på p-piller i går, diane. Skal ikke bruke det som prevensjon, men pga hudproblem.

Fikk migrene i dag, kvalm og spydde. Har migrene, men veldig lenge siden sist anfall...

Så lurer nå på, kan det være bivirkning som kommer så fort?! Trodde ikke det evt ville merkes så fort. Noen som vet?

Ingen som vet?!

HI

Skrevet

Les paknings vedlegget, det står der...

Jeg ble forresten syk av p-piller en gang etter å ha tatt et par av de....

Skrevet

Les paknings vedlegget, det står der...

Jeg ble forresten syk av p-piller en gang etter å ha tatt et par av de....

Står jo at det kan være bivirkninger...men står ikke hvis fort en evt kan få bivirkninger ;)

HI

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Det er ganske umulig å vite noe om hvorfor du fikk migreneanfall i dag. Du får vente og se. Hvis det blir et tilbakevendende problem, kan du begynne å tenke at det er på grunn av p-pillene, men hvis det gir seg etter i dag var det sikkert bare tilfeldig :) Lykke til!

Skrevet

Hvis du får migrene med aura (er det det det heter? sånn synsforstyrrelser), skal du ikke ha vanlige p-piller. Stor sjanse for hjerneblødning.

Jeg fikk migrene av Diane, og slutta på dagen. Ikke no mer migrene gitt...

Skrevet

Mange kan bli dårligere- få oftere migreneanfall under menstruasjon. Da finner jeg det også nærliggende å tro at det kan være sammenheng med et hormopreparat.

Hvis jeg var i din situasjon ville kontaktet legen som skrev ut preparatet.

God bedring!

Skrevet

Jeg fikk migrene hver måned ved 1 dags-mens. Stilte klokka på 04.00 på natten for å kunne greie å stå opp. Fikk migrenemedisin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...