Gå til innhold

Vi vil har deres verste bæsjehistorier:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi i redaksjonen vil høre om deres verste opplevelser når det kommer til bæsj og bleieskift. Et eksempel vi har fått inn er en som opplevde å få bæsj på brudekjolen.

Det er valgfritt om dere ønsker å stille med navn, eller være anonyme. Vi tar med de morsomste historiene i artikkelen.

På forhånd tusen takk :)

Vennlig hilsen redaksjonen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det verste her tror jeg var da ungen fylte bleien og det tøyt oppover ryggen rett før vi skulle inn i kirka og sette oss klar til dåpen. Det ble stygge gul-brune merker på ryggen på dåpskjolen, men det ble kamuflert godt under selve dåpshandlingen. Så snart det var over spurtet jeg ut for å skifte og prøve å berge klærne så mye som mulig.... Heldigvis var ungen så liten enda at det ikke luktet all verden...

Skrevet

Er jeg skikkelig dårlig humør i dag, eller var dette litt teit/ barnslig ?? :P

Skrevet

Gutten min gikk på antibiotika og reagerte derfor med å bli litt løs i magen.. han var veldig glad i storesøsters isbjørnbamse... storesøster syntes IKKE det var gøy da isbjørnen plutselig hadde noen store brun/gule flekker på ryggen etter at lillebror hadde satt seg på den med en bleie hvor bæsjen tøyt ut overalt!

Skrevet

Ærlig talt. Synes det er drøyt å legge ut historier om avføringen til barn! Hvilken nytteverdi har folk av å sitte og lese bÆsjehistoriene hos andres barn, for så å legge ut historier om sitt eget??

Dette er like hinsides som å legge ut hvordan dagens bleie var og hvor mange ganger barnet har spydd på facebook, og hvor syk det er, antall grader i kroppstemp osv! Er glad mine foreldre aldri eksponerte mitt privatliv sånn når jeg var barn! Det er helt naturlig å drite på seg når man er barn, OG faktisk også voksen. Skjerpings!!

Skrevet

Hehee, venninna mi hadde en liten baby som lå i babystol.

Den virkelt litt misfornøyd, laget misfornøyde lyder, så jeg spurte om jeg kunne ta den opp...

"Ja da, bare trivelig det!"

Jeg løfta opp ungen og kjente at den var mistenkelig varm...

"Har han tissa seg ut?" Spurte jeg og holdt den opp så hun kunne se ryggen. "EH:::! NEI!" svarte hun og lo seg nesten skakk.

Ungen hadde diaredrit helt opp til nakken, og jeg hadde på genseren og mellom ALLE fingrene... HERLIG! Eh, nei...

Skrevet

Jenta mi hadde mye eksem, og vi ble anbefalt å lufttørke stumpen.

jeg hadde skifta på henne i stua, og lot henne løpe uten bleie mens jeg henta en ny bleie.

da jeg kom tilbake hadde hun selvfølgelig drite på stuegulvet og utforska bæsjen sin...

Både lukt, smak og konsistens ble grundig studert.

IIIISJ! men hun fikk bade og gledet seg over DET.

Skrevet

Tja, det første ungen min gjorde da han var født var å drite på meg...

"Heeeer har du gutten din, han er så fiiin! Sån, vi legger han på det nakne brystet ditt då han føler seg trygg!"

Trygg ja.... Han dreit svart ekstrembæsjebek over HELE meg.

Og DET skal jeg si dere - er IKKE lett å få vasket av seg!

Hverfall ikke når man er sliten og "død" etter en hard fødsel.. ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...