Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Har ei datter på 11 uker som kanskje har KISS. Er naprat gratis akkurat som manuellterapeut eller er det veldig dyrt?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Naprapater har ingen refusjonsordning med nav, det koster 500 kr pr gang. Kiroptaktorer har refusjonsordning med nav da, men vet ikke om det er helt gratis. Uansett billigere enn naprapat. Personlig liker jeg måten naprapaten jobber på bedre enn kiropraktoren så jeg velger å betale det naprapaten koster.. Pass på å finne en som har erfaring med spedbarn, ikke alle har det.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Da håper jeg han vet hva han driver med til den prisen
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Men hvorfor går du ikke til manuell terapeut? Er jo de som som regel sitter med den største kompetansen innen kiss og dem er gratis, og ikke trenger du henvisning heller??
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 Men hvorfor går du ikke til manuell terapeut? Er jo de som som regel sitter med den største kompetansen innen kiss og dem er gratis, og ikke trenger du henvisning heller?? Oi, da ble jeg også anonym uten å ville det. vel jeg er ihvertfall Cat.68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå