Underveis --> Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Er det noen her inne som har noen å anbefale i Akershus? Fortrinnsvis nord for Oslo? Har ikke helt bestemt meg om jeg vil forsøke dette, så kom også gjerne med erfaringer, om dere har noen.
Nummer tre <3 Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Jeg gikk til modningsakupunktur sist og har stor tro på at det hjalp meg. Åpningsfasen gikk ganske fort og effektivt. Skal definitivt ha det denne gangen også. Syns uansett det er verdt å prøve og vil absolutt anbefale deg det, det gjør jo ingen skade uansett... Kan desverre ikke anbefale noen nord for Oslo. Sist gjorde jeg det faktisk hos jordmoren jeg gikk til kontroll hos..
løve-78 Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Jeg kan anbefale modningsakupunktur på det høyeste! Tok dette en uke før termin sist og fikk henne dagen etter. Ingen sterke rier,åpningsfasen gikk veldig fort og det var ingen smertefull fødsel, var ute en time etter at jeg ankom sykehuset. Alt gikk fort og smertefritt. Kan virkelig anbefales. (Hun som jeg gikk til gir ikke slik behandling før termin, så jeg juksa litt på termindatoen for å få fart i sakene... )
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Løve: Hvis du løy til akupunktøren eller jordmoren om terminen og sa du var kommet til termin så har de ikke brukt modningsakupunktur på deg, men igangsetting. To forskjellige ting!!! Vær obs på at den som utfører igangsettingsakupunktur IKKE har lov til dette før termin, og hvis du skulle fått noen problemer i etterkant så kunne akupunktøren miste retten til å praktisere pga din løgn...... Du kunne faktisk vært årsaken til at en person som har brukt flere år av sitt liv til å utdanne seg og for å hjelpe andre ikke lenger har noen jobb - hvis du da i ettertid ikke innrømmet at DU hadde løyet! Du tenkte tydeligvis ikke over følgene for den fagpersonen du lurte! Underveis: kan absolutt anbefale modningsakupunktur! Dette gjøres av noen fra uke 36, men de fleste venter til uke 38 for å være sikker. Uke 38 er som regel tidsnok Som de over skriver så gir det ofte lettere og kortere fødsler. Fra termindato som er satt av lege eller jordmor kan akupunktøren sette igangsettende nåler på deg, og de fungerer også bra for de fleste. Lykke til med fødselen! Hilsen akupunktør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå