Gå til innhold

Jippi! Vi har funnet navn:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble ISABELLA. Søstrene heter Celine og Sarah.

Det var jammen på tide, 2 dager før fødselen, altså i går fant vi navn. I morgen får vi møte henne. Gleder meg kjempe mye!!!

ønsker dere alle en strålende dag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med nydelig navn, som jeg synes passet veldig godt til søstrenes navn:)

Må også si at vi har temmelig lik smak på jentenavn:)

Masse lykke til i morgen!

Skrevet

Flotte navn - som står godt til hverandre samtidig som de er unike! Er du like god på guttenavn - Eskil, Jonas og ......;)?

Ønsker deg masse lykke til med nr tre!

Skrevet

Flotte navn på alle tre :)

Lykke til med ny baby :)

Skrevet
Flotte navn - som står godt til hverandre samtidig som de er unike! Er du like god på guttenavn - Eskil, Jonas og ......;)? Ønsker deg masse lykke til med nr tre!

Jesper?

Oscar?

Hadde vi fått gutt hadde det blitt en Felix! Nå stresser vi med jente navn, StoresØster heter Ella. Må uttales likt på engelsk og norsk da de er 50/50 norske og britiske :-) Forslag mottas med takk!

Skrevet

Isabella er koselig! Passer godt med søsknene! Lykke til i morgen =)

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Nå er navnet rettet til Isabel. Gleder meg til å møte henne om noen timer:-)

Utrolig morsomt, mitt favoritt guttenavn er også Felix:-) Fine jentenavn som var jentene mines favoritter er Aurora og Olivia. Disse er også litt mer i tiden, tror jeg i motsetning til Isabel som i følge statistikken har hatt sin storhetstid, he,he;-)

Det aller viktigste er at mor og far blir enige da, og at de har like mye stemmerett!

Lykke til med navnevalg alle sammen! Vi er veldig fornøyde med våre tre valg. Krysser nå fingrene for at det ikke kommer ut en gutt, he,he siden alt går i lilla, rosa og kjoler her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...