Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Jenta vår på 13 mnd har gått i bhg i 2mnd nå. Vært mye syk, men har til tross for dette tilpasset seg veldig fint og ser ut til å trives. MEN hver morgen vi leverer er det nye voksne og de bryr seg ikke om å hilse på oss når vi kommer en gang. Så jeg føler egentlig at dette ikke er riktig bhg jeg da, og når vi spør om hun har hatt en ok dag, spist noe osv, så bryr de seg liksom ikke. Føler at de føler at jeg maser... Samtidig så har tilvenningen gått greit, hun finner seg fort til rette. MEN nå har vi mulighet til å få plass i bhg hvor jeg jobber, og det hadde for så vidt vært mye greiere med tanke på hente og bringing da jeg bare kan ta henne med meg. Og jeg vet at innholdet i bhg er bra og at hun vil bli møtt med omsorg og trygghet. MEN er d dumt å bytte nå? Tenker på det beste for lille jenta vår...
hysterika Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Ja, jeg ville byttet! Hun tilpasser seg fort, og det viktigste i lengden er at hun har det bra og blir tatt vare på på en god måte.
Nikamo Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Jeg hadde byttet Når magefølelsen sier deg at bhg hun går i nå ikke er den rette, så ville jeg stolt på det jeg. Klart at det ofte er utstrakt bruk av vikarer i nhg, men de skal jo hilse på foreldrene! Og de skal vite hvordan barnet ditt har hatt det den dagen - ikke i minste detalj, men noen ord om hvordan dagen har vært, uoppfordret! Du skal i hvert fall ikke føle at du maser I din bhg vet du jo at hun får et godt pedagogisk tilbud. Og i en stresset hverdag så er det jo gull å ikke bruke opp verdifull tid på å bringe/hente. Hun er så liten at det å bytte bhg tror jeg blir lite problematisk; du sier jo at hun har vært en del syk, dvs hatt en del fravær, og likevel har hun funnet seg til rette. Da tror jeg et bytte går helt fint Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 For det første så ville jeg tatt en prat. Men jeg hadde tatt muligheten! Til å bytte til en barnehage nærmere jobben
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Jeg gjorde det med min når han var 2. Han hadde gått i bhg i 3 mnd når jeg fikk tilbud om plass i "min" bhg. Han trivdes der han var og personalet var stabilt, men for å få tiden til å strekke til i forhold til bhg åpningstid valgte jeg å bytte. Det har vært en lettelse for oss Kanskje ikke så praktisk nå som jeg er i permisjon, men i det lange løp har det vært supert Lykke til.
Mamma´n til lillemor Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Bytt nå mens hun er så liten. Hun kan jo ikke ha gått lenge i den bjg hun har nå. Vi flyttet da lillejenta var ett og et halvt. Hn gikk bare fire mnd i første bhg og byttingen gikk som en drøm her i gården.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå