Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 http://www.dagbladet.no/2012/01/04/nyheter/utenriks/oppvekst/familie/foreldre/19666132/
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Jeg vet ikke,har litt vanskeligheter med å tro på dette...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Jeg vet ikke,har litt vanskeligheter med å tro på dette... Det har ikke jeg.....
Nikamo Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 Jeg vet ikke,har litt vanskeligheter med å tro på dette... Det har ikke jeg..... Ikke jeg heller faktisk...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #7 Skrevet 5. januar 2012 Her har vi jo en klassisk ord-mot-ord situasjon, og hvis ingen sitter på informasjon som gjør at de med sikkerhet VET noe om dette, så har det vel ikke så mye å si hva folk TROR.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #8 Skrevet 5. januar 2012 Jeg har ingen som helst problemer med å tru dette. Hun er aldri vært helt god den dama der!!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #9 Skrevet 5. januar 2012 Jeg tror dama er veldig annerledes. Og blåser i skikk og bruk. Men tror ikke på denne motkritikken. Kjøper ikke historien. Men sykt lei situasjon...
Magia Skrevet 5. januar 2012 #10 Skrevet 5. januar 2012 Jeg håper det ikke er sant, for jeg liker hu så godt! Litt rart at det ikke har kommet ut før egentlig da. Dattera er 44 år, og mora har skrevet om barnestell og oppdragelse i mange mange år. Hmmm.. Men alt blir jo bare spekulasjoner. Kun de som var der vet hva som er sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå