Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Stemmer det? :S http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/uke/kroppen/article545415.ece
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Det er valgfritt. Hvis du vet hvor langt du er på vei, og du ikke har noen plager nedi der, står det ingen ting i veien for å takke nei
Sjokoladebanan Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Jeg hadde aldri noen GU under svangerskapet. tror det kommer litt ann på hvilken lege du er til.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Jeg var til GU på første kontroll da jeg var gravid med den første for tretten år siden. Da jeg skulle ha den andre i 2006 hadde jeg ikke GU verken før eller etter fødsel.
Gulosten™ Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Hei, det bestemmer du helt selv Men celleprøve er viktig å ta hvert 3. år, spesielt når du er gravid og det er lenge siden sist. Undersøkelse bare fordi du er gravid er ikke nødvendig dersom du ikke har noen plager. Svangerskapslengden blir uansett fastsatt på rutineultralyd mellom uke 17 og 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå