Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Husker da gutten min var liten, da kjøpte jeg noen tutkopper fra avent som ikke skulle dryppe.... de rant å rant.... nå 5 år etter har jeg baby igjen, kjøpte 2 tutkopper i dag og tenkte dem sikker har forbedret seg på 5 år... men neida... de renner og renner disse også!! er det noe jeg gjør feil??
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Her har vi droppa Avent for lenge siden. Det fins heldigvis andre og bedre kopper på markedet, F eks Nuk og Tommee Tippee Jeg tenkte også de sikkert hadde forbedra den nå når de kom med nye typer, men det hadde de altså ikke klart....
Nikamo Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 (endret) Sikkert et dumt spm, men har du satt i de ventilene riktig da...?! Har aldri hatt problemer med lekkasje fra Aventkoppene, bortsett fra at alle her raskt lærte seg at det gikk an å få ut vann hvis de dunket tuten i gulvet... Problemet her med Avent er at lillemor ikke klarer å få ut noe vann med ventilene i - og uten så renner det jo i bøtter! Endret 4. januar 2012 av Nikamo
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 ja helt sikker på at jeg har satt ventilene riktig har en tut jeg fikk av ei venninne som også er avent, samme type som sønnen min brukte, den renner faktisk mindre enn den nye typen.... huff.... hi
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Vi har ikke noe problem med Avent og har kun brukt de flaskene og vi har MANGE Avent flasker
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 er ikke tåteflaskene som jeg har problemer med, men tutkoppene fra 6 mnd +... tåteflaskene er helt greie, de fra apoteket... liker ikke de fra butikken med den dumme ekstra ringen
SnekkerPelle Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 Aldri hatt problemer med tutekoppene,så lenge den er montert riktig. Flaskene derimot....
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 4. januar 2012 #8 Skrevet 4. januar 2012 Jeg er godt fornøyd med både tutekopp og tåteflaske. Opplever ikke at det lekker.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #9 Skrevet 4. januar 2012 de er helt elendige. syns også at de lekker. renner ikke. men de lekker. og om de blir litt ristet på, så renner det ut. og babyer rister jo på flaskene... fant en annen jeg var fornøyd med. husker ikke helt men tror det var MAM sin? nå når hun er blitt 2 år bruker hun ikke flaske lenger. men når hun skal ha i bilen, vognen eller hvis hun er syk er det best med flaske. og da bruker jeg NIKE sine flasker. kjøpt på XXL for 59 kr.. De er fantastiske og lekker absolutt INGENTING med mindre du presser ganske hardt, men hardere enn hun klarer å klemme på den i hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå