Gå til innhold

En overfallsvoldtektsmann sine tanker ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker en mann som utfører en overfallsvoldtekt?

 

Sitter han hjemme og bestemmer seg for at "idag skal jeg finne ei uskyldig jente/dame og overfalle og voldta"

 

Eller er han bare ute å går eller er på vei hjem, finner ei han vil ha og bestemmer seg der og da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper det er noe de planlegger godt.

Min overfallsvoldtektsmann var i alle fall godt forberedt.

Skrevet

Han er nok mest sint. Og føler seg undervurdert og mindreverdig.

 

Det å begå voldtekt har ikke med sex å gjøre, men makten en kan ha som en kan utøve overfor andre.

 

Hvem det går utover, er ikke noe tema. Det handler om å beseire, ha makt over og å "behandle" seg selv. Egohandling, uten tanke for andre.

 

Det er kanskje litt som narkomane som får sitt skudd. De kjenner velbehag der og da. Og det er det viktigste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...