Gå til innhold

Jeg er konstant trøtt og slapp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner det ikke. Etter fødselen for 11 uker siden har jeg vært slik, men de siste dagene har det bare blitt verre.

Kan sove hele dagen og blir sliten av å holde på med babyen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk jerninnholdet ditt. Høres ut som jernmangel...eller evt depresjon. Få legen til å sjekke deg :-)

Skrevet

Depresjon er det ikke. Det har jeg hatt før og vet åssen er :)

Jeg kjøpte multivitamin idag og jeg har begynt å trene. Blir sliten i arma bare av å skrive. Orka ikke mate babyen en gang :( H*n var for tung å holde på armen :o

Skrevet

Bestill time hos lege!

Hos meg var det mangel på B12 vitaminer (måtte ha sprøyte), lite D-vitamin og lavt stoffskifte.

For å få vite akkurat hva du trenger påfyll av trenger du en blodprøve eller tre.

Skrevet

Tenkte å bestille time, men må vente til neste mnd. Har ikke råd nå så må bare bite tenna sammen i en mnd. til

Skrevet

Hvordan går det an å ikke ha råd til å gå til lege, er vel nettopp slike ting man har en buffer på kontoen til. Hva om ungen blir syk og trenger en dyr antibiotika....

Er sikker på at det går an å få faktura med 14 dagers betalingsfrist, eller til nød låne pengene av foreldre e.l.

Men du må jo komme deg til lege! God bedring.

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Masse utgifter med kjøp av ny leilighet og jul. Buffer pengene våre må vi ha til årsavgifta og duste tv lisensen + andre regninger.

Barnet mitt er så lite at det får gratis legebehandling.

Vi bruker ikke penger på tull, men etter mye utgifter er det skrapa

Skrevet

Du kan få en faktura med deg hos legen da..

Skrevet

Medisiner er ikke gratis til små barn, bare selve legesjekken...

Du får ringe å bestille time og be om faktura, det er fullt mulig. Dere har jo uten tvil brukt for mye penger til jul når dere ikke har råd til å gå til lege på nyåret....

Skrevet

Jeg har bestilt time nå så får jeg bare betale regningen når vi får råd.

Og hva vet du om vi har brukt for mye penger? Uforutsette ting kan skje

Skrevet

Men det var uansett ikke økonomien min som var poenget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...