Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Hei! Jeg skal ned ifra 77kg til 55kg Å dette føles veeeldig tungt! aner ikke hvor jeg skal begynne! Jeg har nÅ kuttet ut alt av skukker og sukkerbrus, pasta og ris. Men det er vel treningen som er det vanskeligste. Det er sÅ vanskelig Å fÅ en god rutine pÅ dette.. Tengte jeg skulle melde meg pÅ et Grete roede kurs, noen som har erfaringer? Eller andre tips?? Tusen takk for svar
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Jeg har gått på to Grethe Roede kurs i høst og fortsetter nå på drop in kurs.. Kan absolutt anbefale det.. Fornuftig kosthold basert på vanlig norsk mat som tillater det meste bare man passer på mengden.. Vektklubben på nett er genial (dog i ny drakt med en del problemer) og det er masse nyttig å lære på selve kurset også... Anbefales!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Hei! Jeg skal ned ifra 77kg til 55kg Å dette føles veeeldig tungt! aner ikke hvor jeg skal begynne! Jeg har nÅ kuttet ut alt av skukker og sukkerbrus, pasta og ris. Men det er vel treningen som er det vanskeligste. Det er sÅ vanskelig Å fÅ en god rutine pÅ dette.. Tengte jeg skulle melde meg pÅ et Grete roede kurs, noen som har erfaringer? Eller andre tips?? Tusen takk for svar Oi, alle "Å" `ene mine var vist blitt store HI
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Jeg har gått på to Grethe Roede kurs i høst og fortsetter nå på drop in kurs.. Kan absolutt anbefale det.. Fornuftig kosthold basert på vanlig norsk mat som tillater det meste bare man passer på mengden.. Vektklubben på nett er genial (dog i ny drakt med en del problemer) og det er masse nyttig å lære på selve kurset også... Anbefales! Tusen takk for svar! Har du gått ned mye da? Kanskje jeg bare skal hive meg på et kurs HI
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Jeg har gått på to Grethe Roede kurs i høst og fortsetter nå på drop in kurs.. Kan absolutt anbefale det.. Fornuftig kosthold basert på vanlig norsk mat som tillater det meste bare man passer på mengden.. Vektklubben på nett er genial (dog i ny drakt med en del problemer) og det er masse nyttig å lære på selve kurset også... Anbefales! Tusen takk for svar! Har du gått ned mye da? Kanskje jeg bare skal hive meg på et kurs HI Jeg har gått ned 10kg på 2 kurs, gikk ikke ned på over 4 uker i begynnelsen men tror det var pga kroppen var litt i sjokk etter fødsel.. (begynte 2 mnd etter fødsel - ammet ikke)... Nå er jeg på vei ned videre, skal ned over 20 kg til før jeg når målet.. Koster rundt 2000 kr for kurs tror jeg, er absolutt verdt et forsøk om du ikke tror du kan klare det alene...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Tips til trening er i hvert fall å finne en aktivitet du liker!! Da er det lettere å gjennomføre, også å se på det som en jobb omtrent som tannpuss til å begynne med.. Du trenger ikke å like det, men du må gjøre det, type ting. Jeg jogger på tredemølle, bruker rockering og trener styrke.. Det gjør susen her i hvert fall... Mat er det nok lurt å melde seg på et kurs til å begynne med, hvis ikke du kan kosthold fra før. Jeg har gjort som du, kuttet ut sukker, drikker bare vann og prøver å holde meg til en porsjon mat i måltidet. Spiser ikke spesiell slankemat, men vanlig kost... Spiser litt mer protein og litt mindre potet enn jeg gjorde før, llers er det bare totalmengden jeg passer på..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 jeg har begynt på vektklubb.no og håper det hjelper meg.jeg skal ned fra ca 88 til 60-65 kilo. der er det et sunt og godt program innen mat og trening.men ukas her og nå,er det satt opp et opplegg for en uke,som er et grete rhode prosjekt,tror jeg hadde kosta på meg de kr der før jeg meldte meg på et stort kurs.de er ganske dyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå