Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Etter at jeg fikk mensen igjen etter fødselen, har jeg hver gang hatt den i ni til tolv dager. Det synes jeg er litt lenge. Før var det vanlig med syv, og det syntes jeg var nok. Blir litt frustrert når halve måneden går til mensen. Jeg har alltid hatt, og har, store blødninger, så kan ikke gjøre alt jeg vil da. Og å betale for ukentlig bassengbesøk for ungene kan man bare glemme da to ganger i uka ikke går på grunn av dette. Blir så lei.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Etter at jeg fikk mensen igjen etter fødselen, har jeg hver gang hatt den i ni til tolv dager. Det synes jeg er litt lenge. Før var det vanlig med syv, og det syntes jeg var nok. Blir litt frustrert når halve måneden går til mensen. Jeg har alltid hatt, og har, store blødninger, så kan ikke gjøre alt jeg vil da. Og å betale for ukentlig bassengbesøk for ungene kan man bare glemme da to ganger i uka ikke går på grunn av dette. Blir så lei. Rekker opp hånda! 8 dager her. I basseng går vi uansett, bruker tampong hvis det er fra 3. mensdag og utover. På samme måte som man som regel ikke blir fritatt fra svømmeundervisning hvis man kan bruke tampong. Synes også det er slitsomt, særlig siden gubben ikke vil ha noe som helst kos (ikke en gang at jeg gir) mens det pågår. Klem sendes!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Skal vi bytte? Jeg har fra 17 til 21 dager. Kan vare noen dager lenger også, men ALDRI kortere. Skal til legen senere i mnd, og fjerner gjerne hele livmora om det er det som skal til. Ikke bare er det irriterende, men jeg blir sår og føler jeg stinker da de siste par ukene er brunt, tykt gammelt blod. Skikkelig æsj.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Jeg har gjerne rundt 9 dager etter siste fødsel, den endte i keisersnitt og gynekologen sider det antagelig er grunnen til den lange blødningen. Slimhinner og annet grums som blør ut under mensen henger i arrvevet inne i livmoren og bruker lang tid på å løsne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå